Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anita383 - 29-06-2015 19:56:17
Elektronica & TV

bcc slechte service

Ik heb in maart 2015 een bosch tassimo gekocht die sinds vandaag is stuk gegaan bij bosch gekeken en daar stond dit

is uw bosch tassimo defect?


vervelend! uw tassimo wordt, bij een defect binnen de algemene garantietermijn van 2 jaar omgeruild. ga hiervoor naar de dealer waar u het apparaat heeft gekocht. uiteraard geldt deze garantie alleen wanneer het apparaat gebruikt is volgens de aanwijzingen in de handleiding.


heeft u uw tassimo bij albert heijn aangeschaft?
neem dan contact op met de tassimo careline. hier zult u te horen krijgen waar u uw apparaat (gratis) heen dient te sturen en hoe u uw nieuwe tassimo zult ontvangen.


tassimo careline: 0900-4902902(10 cent p/m)

dus naar bcc maar helaas ze zeggen dat ze van bosch moeten op sturen en dat kan maar liesft 6 weken duren ik had het van bosch tassimo uitgeprint en mee genomen maar het bleef nee thuis gekomen heb ik bosch gebeld en die zij ga maar naar bcc ze moeten het apparaat omruilen maar ook dat hielp niet op advies tassimo careline proberen te bellen maar na 20 pogingen a 10 cent per minuut gestopt niet te bereiken toen bcc customer service geprobeerd maar na vele pogingen niet te bereiken ik heb de moet opgegeven en wacht van ellende maar 6 weken want de service is nul ,nul bij bcc mij zie je daar niet meer