Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!
Ik ben per december verhuisd. Hierdoor heb ik hogere maandelijkse kosten, dus probeerde ik op oa internet en tv te besparen. Hierdoor kwam ik bij Online.nl, deze gaf goedkoopste optie voor internet en tv. Toen ik dit wilde bestellen was signaal niet goed genoeg voor tv, dus kwam ik uit bij Digitenne (2e goedkoopste optie). Website gaf aan dat het kon, dus ik bestelde Digitenne van KPN en internet via Online. Bij installatie Digitenne bleek dat er fout gemaakt was op de site: het signaal was niet sterk genoeg. Hierdoor kon Digitenne niet in mijn woning. Gevolg: Ik kan geen andere tv provider nemen met digitale tv, aangezien ik nu internet van Online heb. Opzeggen hiervan kost me 360€ (kosten 2 jarig contract). Klacht in gediend bij KPN, omdat dit probleem door hen is gekomen. Willen me minimaal tegemoet komen, hierdoor nog meer dan 200€ kosten plus veel hogere maandelijkse kosten (als ik daar alles in 1 pakket neem). Nu al maand zonder tv (enkel 1,2,3) en moet constant zelf er achteraan bellen bij KPN en hoor steeds hetzelfde verhaal: we kunnen het kosteloos opzeggen, verder niets. Nu dus enigszins regeling, maar is voor mij nog veel te veel kostenpost!
Help! Hoe krijg ik de kosten van Online geregeld bij KPN en kan ik gewoon kiezen wat ik wil?!
Ik zie eigenlijk het probleem niet (of ik begrijp het verhaal niet).
Digitenne kun je kosteloos opzeggen, dit doe je. En neemt TV via jouw kabelaar (sowieso veel beter beeld).
Eventueel later kun je Online opzeggen en ook internetten via de kabelaar.
Ik ben nu verplicht om kabel tv te nemen aangezien er niks anders mogelijk is als je al ergens internet hebt. Dat is en duurder dan digitenne, en d'r loopt n kabel door heel m'n woonkamer. Als KPN de fout niet gemaakt had kon ik gewoon nog ergens n totaal pakket oid nemen.
Een totaalpakket waarbij de TV dan ook niet werkt... of denk je dat KPN en Online het niet kunnen leveren een andere ADSL-provider dat wel kan?
Dat is t hele probleem: online gaf aan dat enkel internet bij hen kon ivm te laag signaal. KPN gaf aan dat tv wel kon dus vandaar deze combinatie. KPN kan me niets anders bieden omdat ik internet bij online heb. Kan mu dus verder niets dan kabel tv.
Maar omdat je twee aparte overeenkomsten hebt hoeft KPN je helaas niet tegemoet te komen, je kan kosteloos opzeggen en dat is het. Zij hebben, ondanks de verkeerde voorlichting, natuurlijk niets te maken met uw keuze om een tweejarig contract met online aan te gaan.
Welke kabelaar heb je?
Het is overigens niet altijd zo dat 'n alles-in-één pakket goedkoper is, welk makkelijk.
Overigens, Digitenne kost volgens de site € 12,50 p/m. Ziggo kost € 17,75 p/m. Dus je schade is, als je in het Ziggo gebied woont, € 5,25 p/m en dus € 126,00 over twee jaar.
De zenders ik op digitenne, het signaal is niet sterk genoeg om andere zenders op n fatsoenlijke manier te ontvangen. Kabeltv kan ik alleen van UPC ontvangen hier, wat me 18,75 per maand zou kosten.
Ik weet dat KPN niets te maken heeft met wat voor internet ik kies, maar in deze zaak is het wel zo dat ik apart internet gekozen heb ipv een pakket aangezien zij aangegeven hebben dat het mogelijk zou zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Misleid bij hotel boeking
Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend.
Ver
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer