Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ic
ic2901 - 06-01-2014 13:10:50
Elektronica & TV

Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!

Ik ben per december verhuisd. hierdoor heb ik hogere maandelijkse kosten, dus probeerde ik op oa internet en tv te besparen. hierdoor kwam ik bij online.nl, deze gaf goedkoopste optie voor internet en tv. toen ik dit wilde bestellen was signaal niet goed genoeg voor tv, dus kwam ik uit bij digitenne (2e goedkoopste optie). website gaf aan dat het kon, dus ik bestelde digitenne van kpn en internet via online. bij installatie digitenne bleek dat er fout gemaakt was op de site: het signaal was niet sterk genoeg. hierdoor kon digitenne niet in mijn woning. gevolg: ik kan geen andere tv provider nemen met digitale tv, aangezien ik nu internet van online heb. opzeggen hiervan kost me 360€ (kosten 2 jarig contract). klacht in gediend bij kpn, omdat dit probleem door hen is gekomen. willen me minimaal tegemoet komen, hierdoor nog meer dan 200€ kosten plus veel hogere maandelijkse kosten (als ik daar alles in 1 pakket neem). nu al maand zonder tv (enkel 1,2,3) en moet constant zelf er achteraan bellen bij kpn en hoor steeds hetzelfde verhaal: we kunnen het kosteloos opzeggen, verder niets. nu dus enigszins regeling, maar is voor mij nog veel te veel kostenpost!
help! hoe krijg ik de kosten van online geregeld bij kpn en kan ik gewoon kiezen wat ik wil?!