re
door redcoon2014 Aug 27, 2014 om 15:38
Elektronica & tv

Klacht redcoon kapotte av reciever

Ik heb bij redcoon een av reciever gekocht: Onkyo nr626
Deze was direct stuk, geluid deed het niet of het duurde lang voor geluid kwam.
Opgestuurd en terug gekregen (ongerepareerd).
Weer contact opgenomen, film gemaakt en weer opgestuurd.
Nu HDMI moederbord vervanger.
Product zwaar beschadigd terug gekregen en nu is de koeling stuk.
Ik heb aangegeven dat ik mijn geld nu terug wil. Met Patric van de Velden (call center) die begreep dat dit product niet meer terug kon. Hij meld me het product terug te sturen zodat ze met de aftersales een oplossing kunnen zoenen in de vorm van een vervangend product dan wel geld terug.
Nu is mijn product aangekomen. Bel ik krijg ik van Evey zonder achternaam en ook Lidia ook zonder achternaam te horen dat ze toch weer het product gaan opsturen voor reparatie.
Kan di zomaar, terug komen op een telefonisch gemaakte afspraak en nu weer het product terug nemen ( word dus maand 3 dat ik het product kwijt ben omdat het steeds een maand duurt voor ik het terug krijg)

324 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer