sn
door snukkeh Nov 6, 2012 om 17:53
Elektronica & tv

Plasma Discounter Misleidende Reclame

Hallo.

Via Plasma-Discounter heb ik een Samsung UE40EH5000 gekocht. Deze zou de functie Allshare Play hebben volgens hun reclamefolder die ik per e-mail ontving en wat op youtube word gepromoot. Na wat research te hebben gedaan bij Samsung blijkt inderdaad dat deze tv deze functie helemaal niet heeft. Een helpdesk-medewerker van Plasma Discounter heeft mij aangeboden dat ik de TV terug kon sturen. Zodra de tv dan binnen is zou ik mijn aankoopbedrag terug krijgen. Hierdoor zit ik even zonder TV en heb ik alsnog geen compensatie, waardoor ik als consument mezelf gedupeerd voel.

Wat zijn mijn rechten in deze situatie, en moet ik het aanbod gewoon aannemen ?

986 10 Rapporteer

freya
door freya - Nov 6, 2012 om 18:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo snukkeh,

Wat had je dan nog méér willen hebben? Een schadevergoeding omdat je 'even' zonder TV zit? En hoe hoog is die 'schade' dan wel niet? Kun je ook aantonen dat je echt schade hebt geleden?

Kortom, kansloos. Je zal het moeten doen met wat ze je aanbieden en dat is 'je geld terug'. Niets méér en niets minder.

m.vr.gr. Freya

zoekster
door zoekster - Nov 6, 2012 om 18:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=snukkeh schreef op dinsdag 6 nov 2012, 17:53]Hallo.

Wat zijn mijn rechten in deze situatie, en moet ik het aanbod gewoon aannemen ?
Ja, natuurlijk! Wees blij dat je zonder gezeur je geld terugkrijgt. Toch prima geregeld? Waarvoor moet je compensatie krijgen? Omdat je even zonder tv zit? Get a life!

freya
door freya - Nov 6, 2012 om 18:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[u]Tip:[/u]

Specificaties van een product altijd controleren op de website van de fabrikant en nooit afgaan op wat er in een foldertje staat.
En doe dat dan ook vooraf en niet achteraf, maar dat is een open deur.....

Freya

valerius-2
door valerius-2 - Nov 6, 2012 om 19:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik vind dit een mooi aanbod en zou daar gebruik van maken als u niet te vreden bent. Kan u er 1 nemen die het wel kan.

Cookies
door Cookies - Nov 6, 2012 om 19:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 6 nov 2012, 19:23]Ik vind dit een mooi aanbod en zou daar gebruik van maken als u niet te vreden bent. Kan u er 1 nemen die het wel kan.

Wat is er 'mooi' dan aan dit aanbod? Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat je de t.v. kan retourneren als de specificaties niet kloppen. Ook op hun website staat trouwens verkeerde informatie. Knap slordig van deze shop.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 6, 2012 om 19:55
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Gezien het aantal producten dat ze aanbieden zit er wel vaker een foutje tussen.
Naast deze Plasma, ook Wasmachine.nl en Koelkast.nl van hun.
Dus vooraf de fabriek website nalezen is wel zo slim.

Vergeet niet dat er elke 3 maanden een nieuw model komt en steeds aanpassen en je weet nooit of en hoeveel een bepaald model verkocht word.
Dus vele werk soms voor niets.

Ik vind het netjes dat als zij een fout maken dit gelijk met geld terug doen.
Even zoeken of ruilen voor ander model mogelijk is kan natuurlijk ook.

Eigenaar Coronel, ja een van de 2 is wel sportief.

ka
door kassak - Nov 6, 2012 om 21:32
27 Antwoorden / 0 Vragen

Jouw rechten zijn de TV terug te sturen. Dat hebben ze je toch al verteld.

to
door tomcoronel - Nov 10, 2012 om 12:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ha die Allemaal,

Is inderdaad een fout van mij geweest.
Maar wil alles altijd gewoon oplossen.
Excusses maar t blijft mensen werk he en deze keer was ik t.
wij zullen nooit express mensen mislijden want ik doe dit al 9 jaar en denk aan lange termijn.
En we hebben er genoeg waar t wel op zit All share dus ik zal je altijd helpen mocht je dit willen hebben.
No worry 1000 % regelene we dit.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 10, 2012 om 17:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 6 nov 2012, 19:36][quote=valerius-2 schreef op dinsdag 6 nov 2012, 19:23]Ik vind dit een mooi aanbod en zou daar gebruik van maken als u niet te vreden bent. Kan u er 1 nemen die het wel kan.

Wat is er 'mooi' dan aan dit aanbod? Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat je de t.v. kan retourneren als de specificaties niet kloppen. Ook op hun website staat trouwens verkeerde informatie. Knap slordig van deze shop.
In vergelijking met ander bedrijven.

winni
door winni - Nov 16, 2012 om 16:14
12 Antwoorden / 4 Vragen

had je maar die tv in de winkel om de hoek gekocht dan had je deze gezeur niet gehad dan zat je al lekker te kijken , want ja op internet denken mensen dat het nog steeds goedkoop is maar ja als je goed kijkt is het meestal gelijk en da hoef je niet te wachten.
succes ermee