Samsung 55f8000 tv
hallo
uit ervaring weet ik dat ik bij het kassaforum het snelst en het duidelijks antwoord op mijn vraag krijg
wij hebben sinds enkele weken een samsung 55f8000 smart tv , daar zitten zoveel mogelijkheden dat wij er heel vaak "mee spelen " en telkens ontdekken we weer iets anders
hoe wij het gedaan hebben weten we niet , maar als de tv op een van de nederlandse zenders staat , en er word een andere taal gesproken , staan er de letters onder en worden die VOORGELEZEN , dat was eerder niet .weet iemand van jullie hoe dit uit te schakelen ??? ik heb ge googled , maar kon de juiste trefwoorden niet vinden , en google vond niets om ,spreken, uit te schakelen , bh voor spraakcontrol en smartphones
al bij voorbaat bedankt
Hallo destriene,
Dat zal ongetwijfeld wel ergens in de uitgebreide handleiding staan.
Wat je (snel) kunt doen is de tv-instellingen resetten:
Schermmenu
>
Ondersteuning
>
Zelfdiagnose
>
Resetten
Alle instellingen worden opnieuw op de fabrieksinstellingen
ingesteld ( Beeld, Geluid, Uitzending en Smart Hub, enz), behalve de netwerkinstellingen.
(Bron: handleiding)
Suc6
bedankt edrik3 , maar ik wil eigenlijk de tv niet resetten , heb hem eindelijk een beetje naar mijn zin , zoals apps en andere instellingen ,en ik heb al voor heel de maand januari films ge programmeert misschien weet nog iemand raad , en anders moet ik maar proberen naar de samsung te mailen ( wat lang duurt voor ik antwoord verwacht )
maar misschien weet jij wel hoe ik dit probleempje moet googlen , ik kan niet op de juiste omschrijving komen
jacqueline
De handleiding lezen is ook een optie, als deze niet mee is geleverd dan zal die op de site van Samsung wel te vinden zijn. maar toch in het menu moet toch te vinden zijn hoe u de ondertiteling aan danwel uit kunt zetten.
[quote=ron530 schreef op zaterdag 28 dec 2013, 15:00]De handleiding lezen is ook een optie, als deze niet mee is geleverd dan zal die op de site van Samsung wel te vinden zijn. maar toch in het menu moet toch te vinden zijn hoe u de ondertiteling aan danwel uit kunt zetten.
Die kan opgeroepen worden in het menu optie ondersteuning keuze e manual. Bij mijn samsung tv in ieder gevalwel
Use the AD/SUBT button on your remote and make sure that the "Audio Description" tab is set to "Off".
Read more: How do i turn off the blind commentary on my samsung smart tv? - During some shows we get commentary as to the action on certain tv programmes, i want to turn it
bedankt voor het meedenken , op mijn afstandsbediening zit inderdaad een ad/subt knop en heb gesproken tekst op uit gezet
ik was zelf nooit op het idee gekomen om op de afstandsbediening de oplossing te zoeken
@destriene,
Mooi dat je probleempje opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.
Veel kijkplezier!
Met vr.gr.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer