Service Philips
Hallo!! mijn naam is Karst en ik zou graag willen weten hoe het zit met de service van Philips want ik heb een blu ray speler van Philips waar 575 euro voor betaald heb . Ik heb tien films in 3D op dit apparaat gezien en een film avatar in 3D doet het niet volgens Philips was de blu ray disk het probleem maar ik heb van Philips zelf een nieuwe 3D film van Avatar gekregen en die doet het ook niet op deze BDP9600 .Ik had Philips toen weer gebeld en toen werd er gezegt dat het een software probleem is en daar moet ik op wachten? Hoelang het duurt weet Philips niet en ik vindt dat ik toch gewoon een film moet kunen kijken op dit vrij dure apparaat? Wat kan ik hier nou aan doen.
Heeft u dan direct bij Philips gekocht? Zo niet, dan moet u immers bij de leverancier zijn? Mocht u dat al gedaan hebben en zij hebben u verwezen naar Philips: terug naar waar u het gekocht heeft; zij moeten de boel voor u oplossen.
Volgens de Philips site is dat probleem met Avatar in update 1.56 verholpen.
Ze zijn nu bij update 1.63 en die is al van 27-3-2012.
Lijkt dat die update voor de speler niet heeft gewerkt.
Ik weet niet wanneer u de klantenservice van Philips voor het laatst gesproken hebt maar ik zou de huidige software-versie op de speler controleren en als deze 1.63 aangeeft Philips nogmaals bellen.
Meestal is de service van Philips niet zo beroerd maar voor updates zijn ze weer afhankelijk van die technische jongens.
Als u alleen met de Avatar disk problemen heeft zou ik gewoon wachten op een update want de speler is, volgens de gebruikers, klasse.
Ik heb de 1.63 update er op zitten dus dat wil dus zeggen dat ik moet wachten op een update dat een tijd kan duren? Het klopt wat uw zegt want ik had de film al een keer op het apparaat gezien en dat was prachtig.Volgens Philips geeft het apparaat nu een conflict door de nieuwe updates? Maar ik vindt wel dat Philips wat aan hoort te doen want ik moet toch gewwoon film kunnen kijken op een apparaat van 575 euro.
Avatar geeft niet alleen problemen bij de spelers van Philips maar ook op die van andere merken, Google maar eens.
Het probleem is blijkbaar de nieuwe manier van codering en beveiliging bij deze film waarmee veel spelers geen raad weten.
Neem aan dat bij u andere films geen probleem geven.
Het kan ook zijn dat het probleem, één bepaalde film, te klein is om er veel tijd aan te spenderen en zal de oplossing misschien wel lang op zich laten wachten.
In de tussentijd genieten van andere mooie 3d films.
[quote=karst mol schreef op woensdag 2 jul 2014, 17:16]Ik heb de 1.63 update er op zitten dus dat wil dus zeggen dat ik moet wachten op een update dat een tijd kan duren?
Het is nog maar de vraag of er überhaupt nog een firmware update komt, want dit apparaat is al in 2010 op de markt gekomen. Voor Philips dus niet echt interessant om daar nog een update voor uit te brengen, zeker ook gezien het feit dat dit probleem alleen bij Avatar op treedt.
.......Volgens Philips geeft het apparaat nu een conflict door de nieuwe updates? .......
Is het niet mogelijk om dit apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarmee naar de oude firmware?
Nee dat gaat niet carola.83 het is wel raar want mijn buurman heeft ook een 3D speler van philips(de 7 serie)en die heeft avatar al 4 keer in 3D gezien?Deze speler is nog een stuk goedkoper ook en waarom heeft hij geen probleem met deze film? Ik snap er geen pal van.
[quote=philip36 schreef op woensdag 2 jul 2014, 19:09]
Het probleem is blijkbaar de nieuwe manier van codering en beveiliging bij deze film waarmee veel spelers geen raad weten.
Voldoet die film wel aan de standaarden of hebben ze, net als in het verleden met CD's, ranzige kopieerbeveiligingen ingebouwd die niet volgens de standaard zijn?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer