Service van Bosch
Wij hebben een Bosch inbouw gasfornuis. Aangezien ik graag bak viel mij op dat bij het bakken van koekjes de koekjes op de buitenrand donkerbruin werden, en de koekjes die in het midden lagen wit bleven ontdekte ik dat het middengedeelte van het verwarmingselement niet warm werd. Het gasfornuis is niet nieuw, maar ook niet heel erg oud, dus gebeld met Bosch. Het probleem uitgelegd, gevraagd of dit vaker voorkwam, (nee dus), ik kreeg het advies om de monteur langs te laten komen zodat die kon kijken wat er mis was, en advies zou kunnen geven over eventuele reparatie. Kosten: 59,50. Meer zou ik niet hoeven te betalen. Daarna kon ik beslissen wat ik zou doen. De monteur kwam (aardige mensen), nu bleek dat dit normaal is. Het middendeel wordt alleen warm bij het grillen. Nu moest ik ineens 105 euro betalen, want ze lieten een werkend apparaat achter. Ik ben het hier niet mee eens en heb bezwaar gemaakt, maar men stelt dat nu ze een werkend apparaat hebben achtergelaten ik de kosten moet betalen voor reparatie zonder onderdelen, dat is dus 105 euro. Maar er is niets gerepareerd. Op de site staat: bij verkeerde plaatsing of bij het niet goed opvolgen van de gebruiksaanwijzing betaald u de kosten van reparatie zonder onderdelen. Maar ook dat is niet het geval. Ik heb dus weer teruggeschreven dat dit niet klopt, maar heb geen antwoord gekregen (tot nu toe). Kent iemand dit probleem, en wat kan ik hier nog aan doen? Ze hadden mij door de telefoon kunnen vertellen dat het middendeel nooit warm wordt bij gewoon bakken (en dat je dit probleem dus hebt bij het bakken van koekjes), maar dat is dan maar zo. Ik wil die 59,50 wel betalen. Maar geen 105 euro.
Hallo karenvansanten,
Ze lieten weliswaar een werkend apparaat achter, maar dat was voor die tijd dus ook al zo. Er is dus geen sprake van reparatie zonder onderdelen.
Ze hebben niets gerepareerd.
Bosch heeft zich dus te houden aan de prijsafspraak van € 59,50
Maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen .....
Zou m'n klacht plaatsen op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
Ik heb uw probleem doorgespeeld aan BSH. Ik verwacht wel een reactie hierop. Van belang is ook hoe oud het apparaat is.
Het is al een wat ouder gasfornuis, maar dat maakt volgens mij niet uit. Het gaat erom dat ik advies heb gevraagd aan Bosch, mij geadviseerd werd om een monteur langs te laten komen wat mij niet meer dan 59,50 zou kosten. Daarna kon ik nog beslissen of ik het wel of niet wilde laten repareren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer