An
door Anemsojoesju Feb 21, 2017 om 20:15
Elektronica & tv

Slechte service zondag. Zoo af

Wat moet ik doen? Op 17 januari heb ik Zondag_solar gebeld voor een storing in de omvormer bij de zonnepanelen. Degene die dat zou behandelen was op dat moment niet bereikbaar.3 dagen later weer ge be?d. Een zeer onvriendelijke dame zei dat ik de klacht via de mail moest toelichten. Dagen niets gehoord en dan komt er opeens een mailtje dat ze het serienummer moeten hebben. Foto genomen en direct op gestuurd. Helaas geen reactie. Blijf regelmatig bellen ( 6 tot 15 X voordat je verbinding krijgt.)  Zo blijft het doorgaan tot vandaag aan toe. Wij hebben het doorgegeven en U moet wachten tot de monteur belt. Wij kunnen niets meer doen en het gesprek wordt verbroken. Ik bel om de dag en ben nu ten einde raad. Wat moet ik doen om de monteur bij mij thuis te krijgen.?

991 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer