Declaratie Agis
Sinds 5 jaar moet ik dialyseren. Ik doe peritonale dialyse thuis aan de machine. Daar kreeg ik automatisch van de Agis ieder kwartaal een vergoeding voor. Dat werd rond de 16de van de maand bijgeschreven op mijn rekening.Nu kreeg ik 5 April een zeer dwingende brief in de brievenbus. Ik moest zo snel en volledig de bijgeleverde vragenlijst invullen anders kreeg ik geen vergoeding. De meest onnozele vragen stonden in die lijst zoals bent u de laatste drie maanden getransplanteerd, en hoe dialyseert Terwijl er iedere twee weken een pallet vol spoelvloeistoffen bij mij word bezorgd, die ook meteen in rekening worden gebracht bij de Agis.Dat kan ik zien op mijn agis.nl. Maar braaf als ik ben de lijst helemaal ingevuld en terug gestuurd. Maandag maar eens gebeld en gevraagd of de lijst goed was ingevuld, en wat denk je...lijst is weg. Geen vergoeding eigen schuld dikke bult. Ik ben zo kwaad, alles kost mij al veel energie en nu moet ik hier ook nog eens energie instoppen. Zijn er meer mensen die zulke domme acties van de Agis hebben meegemaakt???
Wat een waardeloos gedoe van Agis.
Ik denk dat u nu het beste af bent met webcare van Agis, dan gaat alles meestal veel sneller. Ik zie dat ze op twitter actief zijn. Heeft u een twitteraccount? Kunt u ook even verwijzen naar de Kassa site. Of misschien wil de redactie van Kassa dit morgen wel aan de kaak stellen in de nieuwsbrief...
Wat een schandelijke zaak van Agis. Alsof u CAPD voor uw lol hebt. Maar ik mag toch aannemen dat de leverancier van de benodigde materialen nu niet bij u aan de bel trekt? Of gaat het om kosten die u zelf nog maakt?
Ik mag hopen, dat Agis snel het boetekleed aantrekt en u per omgaande de vergoeding overmaakt.
Beste Dialysegriet,
Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is over het vragenformulier en de vergoeding van thuisdialyse.
Ik wil je graag verder helpen. Wil je een mail sturen met je klantnummer en adresgegevens naar webcare@agisweb.nl, dan kijk ik het voor je na.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Irene
Agis Zorgverzekeringen
Hallo dialysegriet,
Ken de problemen bij Agis zorgverzekeraar.
Doe namelijk zelf al 17 jaar thuis heamodialyse met hulp van een aantal dialyse assistente's.
Krijg dus een vergoeding voor het gebruik van gas, water en electra tijdens de heamodialyse.
Je moet weken tot enkele maanden wachten tot je eindelijk de vergoeding op je bankrekening heb staan.
Vorig jaar werd er naar ruim een half jaar bureaucratisch vertragen van Agis zorgverzekeraar eindelijk ook een behoorlijke vergoeding betaald voor het aanpassen van het electra in de dialysekamer.
Er is heel vaak door de mensen van maatschappelijk werk die werkzaam zijn bij de Isala klinieken contact opgenomen om het zo snel mogelijk te kunnen realiseren.
Maar helaas is de bureaucratie onder het personeel van deze zorgverzekeraar gigantisch.
Willens en wetens probeert men alles zoveel mogelijk te vertragen.
Kan dan ook rustig stellen dat de klantenservice gewoon ronduit belabberd is
Maar ook ik werd dit jaar geconfronteerd met een vragenlijst die ingevuld moest worden.
Als je verder vraagt krijg je als antwoord dat dit van de overheid moet.
Het is gewoon ronduit belachelijk dat ik na zoveel jaar thuis heamodialyse deze lijst elke 3 maanden moet invullen om in aanmerking te komen voor een vergoeding.
Met vriendelijke groet,
G.G. van den Bosch
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer