Dynasure / Dynalogic
Dynasure zou op donderdag mijn telefoon komen halen, omdat hij gevallen was en het scherm kapot was. Op donderdag komen ze niet opdagen, ik voor niets de hele dag gewacht.
Op zaterdag komen ze uiteindelijk de telefoon ophalen en ik krijg op maandag te horen dat de claim goed gekeurd is. Een ophaalafspraak gemaakt voor dinsdag. Dinsdag ik weer thuis aan het wachten, komen ze weer niet opdagen. In tegenstelling tot de keer ervoor, mailen ze nu wel nog gedurende de dag dat ze niet meer komen en dat ik contact moet opnemen. Ik neem weer contact op en leg de situatie uit. Ze vinden het heel vervelend en gaan het uitzoeken. De dagen erna neem ik telkens contact op, dien een klacht in en Dynasure is er nog steeds mee bezig. Ondertussen ben ik al één week mijn telefoon kwijt, twee verlofdagen diverse keren 45 cent per minuut betaald en het probleem is nog niet opgelost.
Dynasure een verzekeraar bekroond met verschillende awards, gaat volgens mij ten onder aan zijn eigen groei!
John Jansen en Dick Wammes, stuur jullie medewerkers naar de awards en houden jullie bezig met het oplossen van de problemen binnen jullie ondernemingen. Als ik alle klachten lees op deze website, zouden enkele awards met terugwerkende kracht ingeleverd moeten worden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer