ke
door kevinvandeberg Nov 20, 2015 om 21:52
Garantie & verzekeringen

Dynasure / Dynalogic

Dynasure zou op donderdag mijn telefoon komen halen, omdat hij gevallen was en het scherm kapot was. Op donderdag komen ze niet opdagen, ik voor niets de hele dag gewacht.
Op zaterdag komen ze uiteindelijk de telefoon ophalen en ik krijg op maandag te horen dat de claim goed gekeurd is. Een ophaalafspraak gemaakt voor dinsdag. Dinsdag ik weer thuis aan het wachten, komen ze weer niet opdagen. In tegenstelling tot de keer ervoor, mailen ze nu wel nog gedurende de dag dat ze niet meer komen en dat ik contact moet opnemen. Ik neem weer contact op en leg de situatie uit. Ze vinden het heel vervelend en gaan het uitzoeken. De dagen erna neem ik telkens contact op, dien een klacht in en Dynasure is er nog steeds mee bezig. Ondertussen ben ik al één week mijn telefoon kwijt, twee verlofdagen diverse keren 45 cent per minuut betaald en het probleem is nog niet opgelost.
Dynasure een verzekeraar bekroond met verschillende awards, gaat volgens mij ten onder aan zijn eigen groei!
John Jansen en Dick Wammes, stuur jullie medewerkers naar de awards en houden jullie bezig met het oplossen van de problemen binnen jullie ondernemingen. Als ik alle klachten lees op deze website, zouden enkele awards met terugwerkende kracht ingeleverd moeten worden.

1113 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer