Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke

Dynasure / Dynalogic

Dynasure zou op donderdag mijn telefoon komen halen, omdat hij gevallen was en het scherm kapot was. op donderdag komen ze niet opdagen, ik voor niets de hele dag gewacht.
op zaterdag komen ze uiteindelijk de telefoon ophalen en ik krijg op maandag te horen dat de claim goed gekeurd is. een ophaalafspraak gemaakt voor dinsdag. dinsdag ik weer thuis aan het wachten, komen ze weer niet opdagen. in tegenstelling tot de keer ervoor, mailen ze nu wel nog gedurende de dag dat ze niet meer komen en dat ik contact moet opnemen. ik neem weer contact op en leg de situatie uit. ze vinden het heel vervelend en gaan het uitzoeken. de dagen erna neem ik telkens contact op, dien een klacht in en dynasure is er nog steeds mee bezig. ondertussen ben ik al één week mijn telefoon kwijt, twee verlofdagen diverse keren 45 cent per minuut betaald en het probleem is nog niet opgelost.
dynasure een verzekeraar bekroond met verschillende awards, gaat volgens mij ten onder aan zijn eigen groei!
john jansen en dick wammes, stuur jullie medewerkers naar de awards en houden jullie bezig met het oplossen van de problemen binnen jullie ondernemingen. als ik alle klachten lees op deze website, zouden enkele awards met terugwerkende kracht ingeleverd moeten worden.