du
door durpie123 Aug 27, 2014 om 20:17
Garantie & verzekeringen

Gynaecoloog

hallo, ik ben naar de gynaecoloog geweest dit jaar. Gewoon voor een onderzoekje wegens last van hevige menstruatie etc. Hoe hoog kan ik ongeveer de kosten (eigen risico) verwachten en wanneer word dit gedeclareerd ?? Ik ben net 18 en heb hier nog nooit mee gewerkt.

462 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 27, 2014 om 20:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Houd er maar rekening mee dat je het volledige bedrag van 360,- euro eigen risico kwijt bent. De rekening kan 3 - 6 - 12 maanden op zich laten wachten.

jantje7
door jantje7 - Aug 27, 2014 om 20:23
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Mogelijk heeft u voor een vrijwillig hoger eigen risico gekozen om op de premie te besparen.
In dat geval reken maar op € 860,-. Tracht een betalingsregeling met de zorgverzekeraar te treffen.

mahadma
door mahadma - Aug 27, 2014 om 20:24
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Je kan bij je zorgverzekeraar per mail/telefoon informeren over het antwoord op je vraag. Misschien kan je bij de betreffende gyneacoloog /assistente vragen welke code(s) er gebruikt zijn, dan kan je het waarschijnlijk zelf op mijn "zorgverzekeraar" terug vinden.

du
door durpie123 - Aug 27, 2014 om 20:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat extra eigen risico heb ik gelukkig niet. Bedankt voor jullie antwoorden!