ar
door arend03 Jul 26, 2011 om 19:44
Garantie & verzekeringen

Servicevergoeding

Mijn verzekering (Nedasco) rekent m.i.v. het nieuwe polisjaar
een bedrag van 3,50 euro per maand als "servicevergoeding".
Bij navraag werd gezegd dat er toch wel veel werk bij kwam kijken, dus 1x per jaar een acceptgiro opsturen kost mij dan
12 x 3,50. Is dit al bij meer verzekeraars gebruikelijk?
Ga sowieso zelf op zoek aan een andere maatschappij.

1844 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, dat komt meer voor dat tussenpersonen per maand een "kostenvergoeding" gaan declareren. Daar is hier eerder een vraag over geweest, maar kan 'm niet terugvinden. Die vroeg - als mij goed herinner - iets van € 12,50 per maand. Daar liepen gelijk alle klanten weg.

Loopt de verzekering bij een andere verzekeringsmaatschappij dan Nedasco?

Je kunt dit vermijden door over te gaan naar een direct writer.

Vladja



ve
door verwijderd - Aug 10, 2011 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Arend03,

Allereerst vervelend dat u onduidelijkheid heeft over het begrip servicevergoeding. Een tussenpersoon kan aan zijn klanten een servicevergoeding rekenen voor de service die hij biedt, zoals advisering, schadebehandeling en het bewaken van de polissen.

Daarnaast lichten wij graag toe welke rol Nedasco heeft.
Nedasco is geen verzekeringsmaatschappij, maar een serviceprovider waaraan uw tussenpersoon diensten kan uitbesteden. Uw tussenpersoon geeft advies aan consumenten, zoals u, en wij voeren dit uit. Meer informatie over ons vindt u op www.nedasco.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nedasco B.V.
Afdeling Sales & Marketing

ve
door verwijderd - Aug 10, 2011 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tsja Nedasco,
mooie woorden maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd want mijn verzekeringspremie is net zo hoog als u aan "servicekosten" rekent.
Succes met uw zaken maar ik ben bang dat u op het verkeerde paard wed en u zich de markt uit prijst.
Maar ja, niet iedereen begrijpt de grondprincipes van marketing en denkt dat het zoiets is als reclame.

De Vrije Vogel

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer