pe
door petrar May 11, 2015 om 14:35
Geldzaken & recht

Aanbetaling terug krijgen

Op 21-3 via internet bij Otto een wasmachine besteld. Omdat wij in termijn wilde betalen moesten we een aanbetaling van 200.- overmaken. Dit gedaan en na 5 werkdagen zou hij geleverd worden.
Na 5 dagen niets vernomen dus gebeld; uw wasmachine is niet leverbaar, daar had u een mail over moeten hebben gehad. Niet dus. Andere uitgezocht..deze zou uiterlijk 5 werkdagen later bezorgd worden..niet dus. weer gebeld..we weten niet wanneer hij bezorgd word daarvoor moet u bij het bezorgbedrijf zijn. een week later nog niets en het bezorgbedrijf gebeld. die verteld dat hij nog bij otto stond!!
Ik was het zat en wilde hem annuleren. dit kon niet zei otto. Als hij bij de deur aangeboden werd kon ik hem weigeren!! Dus het vervoersbedrijf gebeld dat ik hem niet bezorgd wilde hebben.
begin april vernomen dat hij binnen was en dat zij hem gelijk terug gingen sturen. Otto weer gebeld en gevraagd wanneer mijn aanbetaling terug gestort werd. Na 3 weken was het antwoord. En..natuurlijk niet. 4 mei weer gebeld, over 3 werkdagen mevrouw.
En nu ( 11 mei) het geld nog niet binnen is weer gebeld en krijg ik te horen dat ik eerst een formulier in moet vullen en daarna pas mijn geld krijg!! Dit kan toch niet????!!! Ik wil mijn 200,- terug! Krijg sterk het gevoel dat ik naar mijn geld kan fluiten...

1093 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - May 11, 2015 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Schandalig natuurlijk wat Otto flikt! Otto is aangesloten bij Thuiswinkel.org, daar zou ik heel snel een klacht over deze gang van zaken dumpen. Vaak als Thuiswinkel.org even aan de bel trekt bij een bedrijf, wordt het probleem snel opgelost.

Bovendien: als over een bedrijf veel klachten binnen komen, kunnen ze hun lidmaatschap kwijt raken.

Thuiswinkel.org, klik

Cookies
door Cookies - May 11, 2015 om 15:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Voor alle zekerheid even een waarschuwing: beter ook niet bestellen bij Neckermann. Administratief gaat het daar net zo waardeloos als bij Otto.

edrick3
door edrick3 - May 11, 2015 om 15:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Lees ook even hier.

alfatrion
door alfatrion - May 11, 2015 om 17:53
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

Otto is verplicht om binnen 14 dagen het geld over te maken. Hierna heb je recht op de wettelijke rente van 2%. Alleen doordat u heeft gebeld (en dat gesprek niet heeft opgenomen) in plaats van geschreven kan Otto gaan betwisten dat u de overeenkomst heeft herroepen als deze medewerker dat niet heeft vastgelegd.

pe
door petrar - May 12, 2015 om 15:08
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

via thuiswinkel een klacht ingediend en vandaag ben ik gebeld door otto. excuses en het is inderdaad niet gegaan zoals het moest.. duhhh
maar goed..als het goed is dan krijg ik deze week mijn geld terug.

me
door menekse - May 12, 2015 om 18:45
53 Antwoorden / 3 Vragen
0

Soortgelijks meegemaakt met Heine (= Otto).
Zeer schoftige manier behandelen van klanten. Gemaild, gebeld.... Veranderen na mijn klacht de tijd van levering op de site en als je dan weer belt dat het zo lang duurt..... ja mevrouw staat toch op onze site: 3 weken levertijd!
Kast die binnen 2 dagen geleverd zou worden, uiteindelijk na 3 weken en 3,5 week geleverd.
Ja, u leest het goed. 1 kast die in gedeeltes werd bezorgd!!!!

Voor mij geen Otto en Heine meer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer