kl
door klussenjose May 20, 2015 om 15:51
Geldzaken & recht

Atlas for Men

Zijn er toevallig mensen die aanmaningen krijgen van Atlas for Men, dat ze hun levering niet betaald hebben, terwijl ze wel betaald zijn. En zijn er mensen die hun geld van deze malafide zaak niet terug krijgen?

1206 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 20, 2015 om 15:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Toevallig was er een paar dagen geleden een discussie over Atlas for men.

klik HIER

Misschien kunt u daar bij 'aanpikken'.

kl
door klussenjose - May 20, 2015 om 16:58
3 Antwoorden / 3 Vragen

Helaas hebben we het hier over een bedrijf wat kleding verkoopt, en niet Edition Atlas

tenormin
door tenormin - May 20, 2015 om 19:10
16849 Antwoorden / 108 Vragen

klik . En dan komt men hier uit. En op een andere site die @zoekster doorgeeft: ook Atlas for Men.

zoekster
door zoekster - May 20, 2015 om 21:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=klussenjose schreef op woensdag 20 mei 2015, 16:58]Helaas hebben we het hier over een bedrijf wat kleding verkoopt, en niet Edition Atlas
Sorry, mijn fout, een beetje te snel gelezen. Maar nu herinner ik me weer dat er met dit bedrijf de nodige moeilijkheden zijn.

Al eerder is iemand geholpen door bij de ECC een klacht in te dienen aangezien ze in Parijs zitten. klik HIER

Het topic kunt u klik HIER terugvinden.

Het is me niet helemaal duidelijk of u nog geld van ze krijgt of dat er wat anders speelt.

Succes ermee!

ja
door jackymus - May 21, 2015 om 22:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=klussenjose schreef op woensdag 20 mei 2015, 15:51]Zijn er toevallig mensen die aanmaningen krijgen van Atlas for Men, dat ze hun levering niet betaald hebben, terwijl ze wel betaald zijn. En zijn er mensen die hun geld van deze malafide zaak niet terug krijgen?

sl
door slachtoffer AFM - Feb 5, 2016 om 13:52
4 Antwoorden / Vragen

ik ben ook slachtoffer van AFM
in nov 2015 iets besteld, betaald en NOOIT
geleverd.

AFM reageer nergens  duidelijkop, of het zijn onzin antwoorden.
ligt aan het hoofd kantoor zeggen ze..
communicatie binnen AFM is zeer slecht.

sl
door slachtoffer AFM - Feb 5, 2016 om 13:53
4 Antwoorden / Vragen

ik heb wel betaald, maar er is niks geleverd.
ik bel iedere week naar AFM
maar de antwoorden slaan op niks
ze ondernemen ook geen actie.
Gr. Wim