ch
door chrisvera Apr 9, 2014 om 19:13
Geldzaken & recht

Auto ongeluk

mijn dochter had in 2010 een auto ongeluk ze stond stil en werd van achter aangereden nu zeg haar advocaat dat ze 4000 euro kan krijgen,omdat het een minimale aanrijding was en dat de auto niet totaal los was. Maar de trekhaak had de klap opgevangen en was verschoven. Mijn dochter ging naar het ziekenhuis en had een hersenschudding ze kan haar nek en haar schouders niet goed bewegen en heeft dag en nacht hoofdpijn. De studie moest ze afbreken wand ze kan zich niet consentreren en kan niks onthouden. En slapen doet ze twee uur per nacht.Ze zit bij een revalidatiepakket en loop zo alles af om beter te worden.Nu kan ze dus dat geld krijgen voor dat auto ongeluk ze hebben toegegeven dat ze schuldig zijn .Maar mijn dochter zij kan de pot op,daar doen ze niks mee wat kan ze nog doen om genoegdoening te krijgen

612 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2014 om 19:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij kan beter een letselschade advocaat in de arm nemen.

Klik hier.

tenormin
door tenormin - Apr 9, 2014 om 19:54
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Niets aannemen, nergens mee akkoord gaan, u weet de nog langere termijn gevolgen niet. Ze kan bij de 10% mensen horen waar een whiplash nooit meer over gaat. Zeker €4.000,00 is een aalmoes: geen acceptatie vanuit jullie kant. Zeker zoals tijger1 al schrijft: letselschade advocaat erop zetten.

hutch
door hutch - Apr 10, 2014 om 01:43
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Als dat bedrag alléén voor de schade van die auto is en u denkt dat die schade groter is, schakel dan een onpartijdige schadeexpert in en laat hem/haar de schade opnieuw taxeren.

Als dat bedrag bedoeld is voor uw dochter zelf (of nog erger: inclusief de schade aan die auto), dan absoluut NIET akkoord te gaan met dat voorstel (van of via die advocaat).

Ook mijn advies is: zoek een goede letselschadeadvocaat. Elke weldenkende advocaat weet dat dit bedrag een schijntje is, gezien de situatie van uw dochter en laat daarom deze advocaat links liggen.

Het lijkt mij (ook) dat zij een behoorlijke heeft. Maar goed dat de tegenpartij schuld erkent.

Wat ook heel belangrijk is: laat uw dochter onderzoeken in een gespecialiseerde kliniek, zoals bijv. de Sint Maartenskliniek in Nijmegen en niet alleen in (zomaar) een ziekenhuis.
Doe dit uiteraard wel in overleg met haar zorgverzekering (en.... met die letselschadeadvocaat).

De financiële vergoeding voor dit soort zaken kan in de vele tienduizenden euro's (en nog véél meer) gaan lopen.

Sterkte en succes verder.

ma
door maartje26 - May 7, 2014 om 10:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou zelf ook een letselschade advocaat in de arm nemen, zit zelf ook in dit proces,( Ook van achteren aangereden, chronische wiplash opgelopen).
Heb emdr gehad voor de angst, gerevalideerd, therapieen en psyocloische ondersteuning gehad.
Heb gelukkig een hele goede letstelschade advocaat, als je wil kan ik je zijn gegevens geven.
Alles wordt goed geregeld, hij is duidelijk naar mij toe en laat het niet verslonsen.
Mijn tegenpartij heeft de schade ook erkend en ben bezig met het afwikkelen van de zaak.
Ik zou zeker niet akkoord gaan met de 4000 euro die geboden is, de kosten zijn vele malen groter dn dit, en de kosten zijn niet te verspelen in de toekomst, ook omdat je dochter nog zo jong is.