il
door ilona34 Mar 18, 2014 om 09:56
Geldzaken & recht

Budgetbeheer

hallo wij hebben onder bewind gestaan van 2010 tot 2013 in die tijd is alles geregeld via de budgetbeheerder nu krijgen we de ene aanslag na de andere van de belastingdienst teveel ontvangen huursubsidie gewone aanslagen die we nu ff moeten betalen nog van 2011 kan ik hier wat tegen doen want het gaat om best veel geld

718 1 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Mar 18, 2014 om 10:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U wilt, neem ik aan, het bewind aansprakelijk stellen wegens het leveren van een wanprestatie. Daar kunt u het beste voor naar het juridisch loket. klik HIER
U zult waarschijnlijk niet het geld dat u nu nog aan de belasting moet betalen kunnen claimen.
Maar doorgaans is het wel zo dat er voor budgetbeheer wordt betaald door de opdrachtgever (dat bent u) en daar kunt u wellicht wel een beroep op doen. Dat u een deel van dat geld terugkrijgt.

Misschien heeft u hiervoor een advocaat nodig, als u weinig inkomen heeft, heeft u recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, via het juridisch loket krijgt u ook nog een korting op de eigen bijdrage.