rh
door rhe May 2, 2012 om 16:12
Geldzaken & recht

Ervaringen internetmakelaars? - Makelaar1

Wat zijn de (positieve / negatieve) ervaringen met internetmakelaars? En heeft iemand ervaring met Makelaar1?

16084 4 Rapporteer

wo
door wongdjowoh - May 9, 2012 om 08:36
3 Antwoorden / 4 Vragen

Het kost altijd geld! courtage gemiddeld 1,2 - 1,5%.
Ondanks de financiele crisis zijn oa makelaars niet bereidt hun courtage te verlagen.
Ik heb vernomen dat Funda sinds kort Opstartkosten via de makelaar rekent.
Nergens valt dat op te maken

Ga eerst na wat je wil bereiken, maak een plan, ga vervolgens shoppen.
Leg alle resultaten naast elkaar om te vergelijken.

Succes!!

jo
door jorisw - May 9, 2012 om 09:49
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=wongdjowoh schreef op woensdag 9 mei 2012, 08:36]Het kost altijd geld! courtage gemiddeld 1,2 - 1,5%.
Ondanks de financiele crisis zijn oa makelaars niet bereidt hun courtage te verlagen.
Ik heb vernomen dat Funda sinds kort Opstartkosten via de makelaar rekent.
Nergens valt dat op te maken

Ga eerst na wat je wil bereiken, maak een plan, ga vervolgens shoppen.
Leg alle resultaten naast elkaar om te vergelijken.

Succes!!

Courtage verlagen is alleen mogelijk als je de kosten (dus de salarissen van de medewerkers) kunt verlagen. En dat is in Nederland nog altijd uit den boze. In de nieuwste CAO's is de gemiddelde loonstijging 1,6% en dat terwijl we in een recessie zitten.

wa
door waza - Oct 14, 2014 om 11:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Makelaar1 werkt anoniem maar valt via de KVK onder http://www.oldenkotte.com/

aurora1
door aurora1 - Oct 14, 2014 om 13:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dergelijke vragen zijn hier al vaker voorbij gekomen. Tik eens bovenaan in het zoekvakje in: internetmakelaar.
Op de site van de Vereniging Eigen Huis is ook nog wel het e.e.a. aan informatie te vinden als u daar in het zoekvakje intikt: huis verkopen.