ee
door eenhoorn12 Apr 21, 2014 om 02:07
Geldzaken & recht

Herinnering

ik krijg elke keer herinneringen van edenhealth.nl in eden en dan schakelen ze het incassoburo in en ze halen telkens geld van me rekening terwijl ik niks ontvangt van ze ik heb het al 3 keer laten blokkeren ze schijnen verschillende rekening nummers te hebben

321 4 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Apr 21, 2014 om 06:53
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Mocht dit een serieus probleem zijn, lees dan even KLIK HIER en volg deze raad op.

mahadma
door mahadma - Apr 21, 2014 om 09:17
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Kennelijk heb je ooit een zogenaamd gratis proefpakketje besteld tegen verzendkosten, vandaar dat je rekeningnummer bekend is.

Vóór je ergens op in gaat met de kreet GRATIS, lees dan eerst goed wat je doet, want de huisregel bij mij thuis is: Hoe gratis is dat gratis?

zoekster
door zoekster - Apr 21, 2014 om 10:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Eden Health is sinds 8 januari failliet, dus ik weet niet wie er nog geld van je rekening halen, waarschijnlijk die malafide incassobureaus. Goed je rekening in de gaten houden en alles storneren.

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2014 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eenhoorn12,

Als het edenhealth in A'foort is (ipv Eden?) lees dan hier:

"Eden Health Products Bv" te ""Amersfoort" ("Utrecht")" is door de rechtbank in Oost-Brabant failliet verklaard." Als "curator" is aangesteld "mr. J.J. Dingemans"." Het insolventienummer van deze zaak is F.01/14/21. De (hoofd)activiteit van "Eden Health Products Bv" is detailhandel (niet in auto’s).

KvK nummer: 55485677 (Gooi-, Eem- en Flevoland)
(Bron: faillissementsdossier)

Met vr.gr.