fi
door fieffe Dec 13, 2014 om 13:14
Geldzaken & recht

Klacht crosmo BV en incassobureau Alektum

Hallo, ik heb bij de politie aangifte gedaan over het bedrijf Crosmo en incassobureau Alektum. Is er een een mogelijkheid dat kassa er ook naar kan kijken. Omdat ik op de site had gelezen dat meer mensen door hun opgelicht waren. En op andere sites ook. Ze namen niet op en het incassobureau deed heel grof en onaardig. Terwijl ik nooit iets besteld heb of ooit gekregen. Ik heb ook verder op internet gezocht, en ik las dat ze samen werken en net doet of ze het incassobureau Alektum een onafhankelijke bureau is. Ik zou graag nog meer stappen willen onder nemen als het mogelijk en zou graag daar hulp bij willen.
Vriendelijke groeten,

Celine Oudega

604 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 13:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fieffe,

.....Is er een een mogelijkheid dat kassa er ook naar kan kijken.....
Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.

fi
door fieffe - Dec 13, 2014 om 14:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Edrick3,

Dank u wel voor uw reactie, ik heb het verstuurd naar de redactie. Ik denk dat het voor veel mensen erg fijn zou zijn als het opgelost zou zijn. Ik ga er ieder geval mijn best voor doen. Het dossiernummer en mijn telefoonnummer heb ik ook mee verstuurd.

Vriendelijke groeten,

Celine Oudega

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 13, 2014 om 14:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Niet echt heel handig om aangifte te doen, hiermee verstrek je al jouw, correcte, naw gegevens aan de tegenpartij. Beste negeer je dit soort brieven.