sv
door svenbrinkman Sep 9, 2014 om 23:27
Geldzaken & recht

Maandelijkse kosten electrabel

Ik betaal elke maand netjes 193,00 en ik krijg naar 3 maand een rekening van 445,46 euro
Ze zeggen tegen mij dat het niet betaald is, via call center heb ik contact gehad en moest Ik hun een print screen sturen van alle nota's wat ik had.
Daar bleek uit dat ik geen betaal achterstand hadaan electrabel

Ik ben ten einde raad, hoe moet ik nu verder handelen?
Ik word er helemaal gek van, van al die aanmaning van electrabel.

382 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Sep 9, 2014 om 23:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik raad u aan om deze klacht op de klachtenkompas.nl te zetten. Daar is webcare van
electrabel actief. Dat is waarschijnlijk de snelste manier om dit opgelost te krijgen.

klik HIER

alfatrion
door alfatrion - Sep 9, 2014 om 23:39
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik raad u aan om de bank te vragen hier onderzoek naar te doen. Als de betalingen niet zijn aangekomen dan komt dat voor uw rekening. Daarnaast zou u een kenmerk niet goed hebben overgenomen. Ook dat komt voor uw rekening. Afgezien daarvan ligt de oorzaak vermoedelijk bij de tegenpartij.

19
door 1953 - Sep 10, 2014 om 02:35
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Het bedrag van € 193,00 voorschot wordt toch maandelijks van uw IBAN-rekening geïncasseerd.
U betaalde toch niet à contant die € 193,00 per maand? Bankafschrift bewijst dat u keurig heeft voldaan.

Mogelijk een nepfactuur van criminele organisatie? Controleer vooral het IBAN-nummer overeenkomt met die op het bankafschrift of bankoverzicht.

En zeker niet paniekeren, u heeft immers netjes betaald volgens Elektrabel, dus niets aan het handje!

19
door 1953 - Sep 10, 2014 om 02:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=alfatrion schreef op dinsdag 9 sep 2014, 23:39]Ik raad u aan om de bank te vragen hier onderzoek naar te doen. Als de betalingen niet zijn aangekomen dan komt dat voor uw rekening. Daarnaast zou u een kenmerk niet goed hebben overgenomen. Ook dat komt voor uw rekening. Afgezien daarvan ligt de oorzaak vermoedelijk bij de tegenpartij.

Denk eerder dat ts het slachtoffer geworden van een (Nigeriaanse) criminele organisatie die vermeende aanmaning(en) stuurde(n) om zo gelden afhandig te maken van de zwakkeren in onze maatschappij.

jantje7
door jantje7 - Sep 10, 2014 om 10:20
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

Het zou zo maar kunnen dat u een verkeerd rekening nummer heeft ingevoerd en dat het bedrag enkele dagen later is terug gestort met de melding "Kan opdracht niet uitvoeren". Ook is het mogelijk dat u een verkeerd kenmerk heeft ingevuld en Electrabel het niet aan u kan koppelen. Mocht u een acceptgirokaart hebben verstuurd naar de bank, kunnen boven genoemde problemen niet van toepassing zijn, enkel met Internetbankieren. Dus maar even de gestorte bedragen terug kijken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer