m0
door m00nique Jan 27, 2012 om 04:34
Geldzaken & recht

OPPASSEN voor VRIENDENLOTERIJ

Beste KASSA, kan er binnenkort geen uitzending aan de vriendenloterij gewijdt worden? Als ik bij radar ook de elende teruglees die ze veroorzaken!! Dan begin ik nog maar net!

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=29&t=104630&p=1336306&hilit=vriendenloterij#p1336306

From: [edit redactie]
To: [edit redactie]
Subject: FW: HEEL BOOS IEMAND [Incident: 120123-000155]
Date: Fri, 27 Jan 2012 04:28:08 +0100

HIER HEB IK GEEN WOORDEN VOOR!
IK VIND DIT HEEEEEL ERG!! Dit zou ik eigenlijk naar KASSA moeten doorsturen!

23 januari 2012 wordt mij telefonisch gratis 1x meespelen met 2 nummers beloofd.
Ik geef duidelijk aan dat ik geen geld heb om verder te spelen en ook direct weer ga opzeggen.
Geen probleem hoor, zoals gezegd kon dit schriftelijk, per telefoon of per email.
Verbaasd vroeg ik waarom ze dan evengoed mijn banknummer wilde hebben? Dat was om een prijs op over te maken en voor als ik toch niet opzegde.
Zelfs de collepotagewet werd uitgelegd?!

Zoals u hieronder ziet heb ik DIRECT!!! 2 dagen later opgezegd! zoals de mogenlijkheid aan mij medegedeeld...per mail.
Tot mijn grote verbazing krijg ik onderstaande mail: of ik toch even naar het 10 cent per minuut nummer wilde bellen....WAAROM?~?~

Nu ZiE IK TOT MIJN GROTE SCHRIK dat er NOG GEEN DAG LATER 19,20 euro is afgeschreven van mijn rekening?!>?!?

IK BEN HIEROVER HEEL BOOS!
Gaat u maar HEEL SNEL de opname van mijn gesprek op 23-1-2012 rond 16-17 uur terug luisteren!
Ik heb direct de ING gevraagd de afboeking te laten storneren!

GRAAG ontvang ik een excuus en bevestiging van mijn opzegging.

[edit redactie]

From: [edit redactie]
To: [edit redactie]
Date: Wed, 25 Jan 2012 11:30:39 +0100
Subject: opzegging vriendenloterij [Incident: 120123-000155]

Onlangs heeft u contact opgenomen met onze Klantenservice. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.

Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.

Betreft
opzegging vriendenloterij

Reactie Via e-mail 25/01/2012 11:30
Geachte mevrouw [edit redactie],

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer om te lezen dat u lotnummers wilt beëindigen. Speelt u met meerdere lotnummers mee, misschien wilt u dan overwegen om toch met een deel van uw lotnummers mee te blijven spelen. U blijft dan kans maken op onze prijzen!

Voor het stopzetten van lotnummers verzoeken wij u vriendelijk even te bellen met: 0900-300 1500 (10 cpm). Onze medewerkers zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur. Houd het rekeningnummer waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

Uitgebreide informatie over opzeggen vindt u op onze website, op de volgende pagina: http://www.postcodeloterij.nl/Opzeggen.htm.

Namens al onze goede doelen: dank u wel voor uw deelname!

Met vriendelijke groet,

[edit redactie]
Hoofd Afdeling Ledenservice

**********
ABS/100
Klant Via webformulier ( Boer) 23/01/2012 11:29
Beste vriendenloterij, ik vindt dat jullie goed werk doen! maar kan helaas het geld zelf niet missen daar ik een WAO uitkering heb onder het sociaal minimum en geen kinderallimentatie krijg.

Dank jullie dat ik 1x gratis met 2 loten mag meespelen om te proeven hoe de vriendenloterij werkt, maar wens na de 1e gratis keer niet verder mee te spelen.

Met vriendelijke groet,
[edit redactie]

Overzicht ingediend bericht:120123-000155
Over: Overig
Over: Mijn Deelname
: Wijzigen deelname (opzeggen)
Datum aangemaakt: 23/01/2012 11:29

13471 1 Rapporteer

vriendenloterij
door vriendenloterij - Jan 27, 2012 om 11:06
7 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw de Boer,

Excuses voor het ongemak. We nemen hierover (telefonisch) contact met u op.

Met vriendelijke groet,

webcare team VriendenLoterij