na
door nasje92 Mar 25, 2015 om 18:12
Geldzaken & recht

Retourneren verkeerd geleverd product

Hallo,

Tijd geleden heb ik een paar schoenen besteld via www.winkelsnederland.eu. Nu heb ik ruim buiten de levertijd de schoenen ontvangen. Dit is echter de verkeerde kleur en maat schoenen. Ik vind ze niet mooi en ze passen niet. In principe is er dus een heel ander product geleverd.

Nu heb ik al enig mailverkeer gehad met de desbetreffende webshop, dit was een tijd geleden. Omdat het toen al zo lang duurde voordat ik de schoenen ontving kreeg ik al een slecht voorgevoel. Telkens reageerden ze in het Engels en kreeg ik daarbij een of andere vage vertaling in het Nederlands.

Toen ik op de site ging kijken kon ik daar geen telefoonnummer vinden. Slechts een emailadres: sales@safe-shoponline.com.

Nu heb ik hen gemaild om een telefoonnummer maar daar reageren zij nu niet meer op.

Mijn vraag aan jullie is:

Wat kan ik doen om ze terug te sturen en mijn geld terug te krijgen van deze in mijn ogen lugubere site. Ook een retourformulier zat er niet bij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen.

1105 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2015 om 18:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ziet er niet best uit, ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent. Geen keurmerk, alleen een e-mail adres voor contact. De zoveelste site uit (vermoedelijk) China die zich op de Europese markt richt met imitatie producten.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo nasje92,

Kan je geen oplossing bieden, aangezien het een buitenlandse site betreft en er geen adres bekend is.
Tja, je had je beter eerst even kunnen oriënteren naar die site: géén adres, etc.
Beetje verblind door de prijzen van die (nep)schoenen.
Als het te mooi is om waar te zijn .....

Toch nog maar eens een mail sturen en kijken of het alsnog wat wordt.
Help het je hopen.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2015 om 18:41
11566 Antwoorden / 51 Vragen
0

Misschien kan je ze nog kwijt in de privé sfeer of marktplaats, heb je nog wat terug ipv alles kwijt.

tenormin
door tenormin - Mar 25, 2015 om 23:42
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

Wil niet aan 'reclame' doen, maar als men al schoenen wil bestellen via een webshop doe dit dan in Nederland. Bij de schreeuwers of bij Omoda (of hoe ze ook heten). Vind schoenen on line kopen trouwens erg risicovol, vooral op een buitenlandse site. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer