Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nasje92 - 25-03-2015 18:12:41
Geldzaken & Recht

Retourneren verkeerd geleverd product

Hallo,

tijd geleden heb ik een paar schoenen besteld via www.winkelsnederland.eu. nu heb ik ruim buiten de levertijd de schoenen ontvangen. dit is echter de verkeerde kleur en maat schoenen. ik vind ze niet mooi en ze passen niet. in principe is er dus een heel ander product geleverd.

nu heb ik al enig mailverkeer gehad met de desbetreffende webshop, dit was een tijd geleden. omdat het toen al zo lang duurde voordat ik de schoenen ontving kreeg ik al een slecht voorgevoel. telkens reageerden ze in het engels en kreeg ik daarbij een of andere vage vertaling in het nederlands.

toen ik op de site ging kijken kon ik daar geen telefoonnummer vinden. slechts een emailadres: sales@safe-shoponline.com.

nu heb ik hen gemaild om een telefoonnummer maar daar reageren zij nu niet meer op.

mijn vraag aan jullie is:

wat kan ik doen om ze terug te sturen en mijn geld terug te krijgen van deze in mijn ogen lugubere site. ook een retourformulier zat er niet bij.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen.