ke
door kemme_1 Aug 21, 2015 om 19:54
Geldzaken & recht

Simpel - Declaratie kosten buiten bundel na fout van Simpel

Simpel had van maart tot mei een fout gemaakt met de declaratie van de internetkosten buiten de bundel. Zij hadden mij 5 cent per Mb gerekend in plaats van 10 cent. Hier was nooit iets over gezegd. Nu sturen ze mij een factuur dat ze achterstallige betaling willen incasseren. Mogen ze dit doen? Of is het dat als ze een fout hebben gemaakt ze met de gevolgen moeten leven?

735 4 Rapporteer

ro
door robertel - Aug 21, 2015 om 19:58
58 Antwoorden / 1 Vragen

U weet dat ze een fout hebben gemaakt en u denkt dat u niet hoeft te betalen?
Oké.....

valerius-2
door valerius-2 - Aug 21, 2015 om 21:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja dat kan gewoon net zo als andersom maar dan zijn ze niet thuis als ik zo de klachten hier lees.

sw
door swat1500 - Aug 21, 2015 om 21:56
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Dit mogen ze inderdaad doen.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2015 om 23:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ze per abuis € 0,15 hadden gerekend en u was er achter gekomen, had u het toch ook teruggeëist? Of niet?