marsha
door marsha Feb 24, 2009 om 02:11
Geldzaken & recht

Sponsor loterij

ik ben lid van de sponsor loterij en dan heb je bingo kaarten op je eigen pagina. deze doen het in mijn account blijkbaar niet en nu had ik ze gemaild en krijg een reactie terug waarin ze uitdrukkelijk melden dat verstuurde emails naar hun infoservice niet worden gelezen en je word verder verwezen naar hun site. stel daar online je vraag. Maar mijn vraag staat er natuurlijk niet bij dus kan je verder alleen nog bellen voor teveel ct per minuut. kassa voor ze natuurlijk!
Zijn ze niet verplicht om online ook service te verlenen mbt vragen en dus email beantwoorden als je vraag niet standaard is? ze staan tenslotte online en bieden online ook andere diensten aan (lid worden, loten kopen/verhogen enz) en waaronder voor klanten een eigen pagina...
Benieuwd naar de antwoorden

gr marsha

285 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 24, 2009 om 07:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Juist om die reden speel ik nergens meer op welke spel dan ook. Je wordt lastig gevallen per post, per mail, en het klanten service is nergens bereikbaar. Idd op die site kan je geen klacht indienen, alleen bij de klantenservice...mits .....

Ik koop ein lot ergens in de supermarkt als ik zin heb en alle soorten abonnementen de deur uit gegooid! Op deze manier, hoef je je niet meer te ergeren, en je speel hier en der nog mee.

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Feb 24, 2009 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

opzeggen die hap...en wel onmiddelijk.

Das de beste remedie voor dit soort onzin organisaties.....