zz
door zzgmu Apr 9, 2015 om 18:59
Geldzaken & recht

Student onterecht collegegeld betalen

Mijn dochter heeft zich afgemeld voor haar studie eind november 2014 bij haar docent hbo faciliteit journalistiek en uiteraard bij duo. Nu krijgt zij steeds een factuur toegestuurd van de maand december 2014. Wat is hier uw reactie op. Graag voor 13 april uw reactie.

848 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2015 om 19:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zzgmu,

Is er geen sprake van een opzeggingstermijn?
Bv. van een maand, hetgeen de rekening voor december zou verklaren.

Met vr.gr.

mo
door monica010 - Apr 9, 2015 om 21:13
71 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft ze ook wel een uitschrijfverzoek ingediend bij de school? Het lijkt me raar dat de school het voldoende zou vinden als uw dochter aan een docent meldt dat zij met de studie stopt.

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2015 om 21:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Graag voor 13 april uw reactie" ?

Was u wellicht van plan deze vrasg asn Kassa te stellen? Dit is het consumentenforum.

Voor contact met Kassa moet u links onderaan op de link Contact met Kassa klikken.

Maar of zi u vóór 13 april zullen antwoorden, kan ik niet beoordelen.

Cookies
door Cookies - Apr 9, 2015 om 21:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 9 apr 2015, 21:28]Maar of zij u vóór 13 april zullen antwoorden, kan ik niet beoordelen.

En of de redactie NA 13 april gaat antwoorden, betwijfel ik ten zeerste.

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2015 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=monica010 schreef op donderdag 9 apr 2015, 21:13]Heeft ze ook wel een uitschrijfverzoek ingediend bij de school? Het lijkt me raar dat de school het voldoende zou vinden als uw dochter aan een docent meldt dat zij met de studie stopt.

Als dat niet voldoende geweest zou zijn, zou januari, februari, maart en april ook gevolgd zijn.;-)

tenormin
door tenormin - Apr 10, 2015 om 21:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Denk ook: eind november opgezegd = ook december betalen. Maand opzeggen, maar weet zelfs niet of dat bij opleidingen ook van toepassing is. Heb geen contract dus zou dat met uw dochter even doorlezen wat alle voorwaarden zijn voor deze, afgebroken opleiding.