jo
door johnwiegers Oct 20, 2014 om 19:29
Geldzaken & recht

Terugvorderen gestort geld

We zijn gebeld door een meneer Chris van velden, om een groot bedrag over te maken op zijn rekening, er was beslag gelegd op de rekening en moesten direct het geld overmaken. nu zijn we waarschijnlijk in alle zekerheid opgelicht. Maar hoe kunnen we dit weer terug vorderen ASAP!!

887 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2014 om 19:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Leg het probleem eerst eens behoorlijk uit. Hier is niets van te maken.

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2014 om 19:44
11562 Antwoorden / 51 Vragen

We zijn gebeld door een meneer Chris van velden, om een groot bedrag over te maken op zijn rekening, er was beslag gelegd op de rekening en moesten direct het geld overmaken.

Dus u maakt zomaar aan een onbekende geld over?

nu zijn we waarschijnlijk in alle zekerheid opgelicht.

Dàt denk ik ook.

Maar hoe kunnen we dit weer terug vorderen ASAP!!

Dat wordt een rechtszaak, het is een vrijwillige overschrijving en die is niet storneerbaar.

ho
door hopetobehelping - Oct 20, 2014 om 19:45
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste johnwiegers,

geen idee of ik het goed lees, maar is dit enkele minuten geleden gebeurd ?
Meteen uw bank bellen !!
Wellicht kunnen zij het nog tegenhouden.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 20, 2014 om 20:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op maandag 20 okt 2014, 19:45]Beste johnwiegers,

geen idee of ik het goed lees, maar is dit enkele minuten geleden gebeurd ?
Meteen uw bank bellen !!
Wellicht kunnen zij het nog tegenhouden.
Die kunnen hier totaal niets mee doen, u bent opgelicht en u heeft vrijwillig deze storting gedaan. U kan hooguit in contact met de politie eens kijken of er werkelijk oplichting aangifte gedaan kan.

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2014 om 20:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wie maakt er nu zomaar geld over naar een vreemde.
Dat noem ik geen oplichting, maar gewoon ......(vul dat zelf maar in)
Raar verhaal allemaal.

tenormin
door tenormin - Oct 21, 2014 om 00:29
16845 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=johnwiegers schreef op maandag 20 okt 2014, 19:29]We zijn gebeld door een meneer Chris van velden, om een groot bedrag over te maken op zijn rekening, er was beslag gelegd op de rekening en moesten direct het geld overmaken. nu zijn we waarschijnlijk in alle zekerheid opgelicht. Maar hoe kunnen we dit weer terug vorderen ASAP!!

Ja hoor, leuk verhaaltje, iemand die onder curatele staat? Of niets te doen heeft?