ri
door richard35 Jul 2, 2018 om 07:53
Geldzaken & recht

Waar moet je een BKR aanvraag doe?

Een kennis van mij kreeg bericht vanuit de schuldhulpverlening bericht dat hij een BKR- aanvraag moet inleveren. Mijn vraag is waar je deze kunt aanvragen en op welke manier.

2962 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 2, 2018 om 08:06
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Richard35 ,

Lees hier hoe u dit kunt opvragen , klik op de rode regel ( klik benedenaan op downloaden aanvraagformulier is 1x per jaar gratis )

https://www.bkr.nl/opvragen-gegevens/avg-inzage/

ri
door richard35 Jul 2, 2018 om 08:32
204 Antwoorden / 37 Vragen

dus als ik het goed begrijp via de site van bkr de aanvraag doen via contatformulier?

marita5
door marita5 Jul 2, 2018 om 08:38
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , zie hier het formulier https://www.bkr.nl/globalassets/documenten/bkr-aanvraagformulier-recht-op-inzage.pdf , lees ook in de vorige link onder punt 3 hoe u de foto en bsn nummer afschermd , heeft BKR niet nodig . Ps normaal gezien als uw vriend een bewindvoerder heeft kan deze dit ook opvragen , maar of dit dan gratis is weet ik niet .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 2, 2018 om 10:39
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Is uw vraag hoe je achter eventuele BKR registraties kunt komen, zie dan de reactie van marita5@. Voor zover ik weet kunt u niet zelf een BKR registratie aanvragen, dat wordt gedaan door de 'leningverstrekker'.

groenheijde
door groenheijde - Jul 2, 2018 om 11:55
2 Antwoorden / Vragen

kan ook bij de bank kost iets van 10 €

mpbraaksma
door mpbraaksma - Jul 2, 2018 om 16:56
48 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan deze zelf opvragen via BKR.nl. legitimatie gaat via opsturen kopie paspoort of identiteitskaart of registratie via IDin.

jo
door jort38 - Jul 2, 2018 om 17:49
7 Antwoorden / 1 Vragen
marita5
door marita5 Jul 2, 2018 om 17:51
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Jort38 , de link staat al in de eerste reactie .