pe
door peterku Dec 3, 2014 om 00:23
Geldzaken & recht

Winnaars van de Energievretersactie

Hoi,
Heeft er misschien nog iemand meer mee gedaan aan de energiecheck actie van http://energievreter.nl. Op 26 nov. zouden de winnaars bekend worden maar er staat nog steeds niets op de site (http://energievreter.nl/winnaars.html). Ook heb ik een mailtje gestuurd (info@energievreter.nl) maar daar krijg ik geen reactie op.
Dus is er nog iemand meer die mee gedaan heeft en/of reactie gehad??

352 4 Rapporteer

door 1953 - Dec 3, 2014 om 02:18
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Marketingstunt! Uw mogelijke hebberigheid wordt thans gebruikt om promotionele acties te organiseren om een overstap naar die betreffende energieleverancier te bewerkstelligen.

Let op! Als u mogelijk al ongewild bent overgeheveld naar een andere energieleverancier, dan is sowieso de 'Schriftelijkheidsvereiste' van toepassing en de Wet Koop op afstand d.d. 13 juni 2014.
Herroeping/annuleren binnen 14 dagen na de schriftelijke overeenkomst tot 1 jaar na de nalatigheid van een schriftelijke overeenkomst noch de Schriftelijkheidsvereiste in dezen.

costnix
door costnix - Dec 3, 2014 om 03:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Energievreter.nl is een onderdeel van de FME branchorganisatie.

gerbera
door gerbera - Dec 3, 2014 om 11:37
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Blijkbaar zijn er geen winnaars, behalve milieu centraal natuurlijk. Die gebruiken straks uw gegevens om u van alles aan te smeren. Staat bij 26 november overigens geen jaartal bij dus wie weet misschien de komende jaren.

milieu centraal
door milieu centraal - Dec 4, 2014 om 09:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

De winnaar van de energiecheck is bekend en staat op de website http://energievreter.nl/winnaars.html. De acht winnaars van de aankoop-retour-actie staan hier ook vermeld.

Bijna tweeduizend mensen mee deden met de energiecheck actie. De kans om te winnen was dus helaas klein. De mensen die niet hebben gewonnen, krijgen geen bericht. Hun gegevens worden niet bewaard. Contactgegevens waren alleen nodig om contact op te nemen met de winnaars.