Vragen gesteld door: darkdevil1
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Apr 2, 2010 om 15:18
Beste,
wij hebben vandaag een brief van ziggo op de mat gekregen. in deze brief wordt ons medegedeeld dat er volgens hun gegevens geen abonnement op onze kabelaansluiting zit. wij worden verwacht binnen 10 dagen na dagtekening contact op te nemen met ziggo, anders zullen zij ons afsluiten.
wij zijn al meer dan 2 jaar geleden overgestapt naar een andere aanbieder voor kabel-tv. mijn direc ... Lees meer -
Sep 20, 2009 om 19:34
Beste,
afgelopen zomer ben ik op vakantie gegaan en heb ik dagelijks kort geinternet (mail checken, nu.nl lezen). vandaag heb ik hiervan echter de rekening ontvangen: 114 euro (exclusief nog 40 van de rekening hiervoor).
nu de situatie:
de t-mobile 'belstatus' op hun website, waar realtime bekeken kan worden wat het gebruik is van alles, werkt al enkele maanden niet. ik heb dagelijks ... Lees meer