da
door darkdevil1 Sep 20, 2009 om 19:34
Computers & telefonie

Hoge mobiel-internet rekening buiteland

Beste,

Afgelopen zomer ben ik op vakantie gegaan en heb ik dagelijks kort geinternet (mail checken, nu.nl lezen). Vandaag heb ik hiervan echter de rekening ontvangen: 114 euro (exclusief nog 40 van de rekening hiervoor).
Nu de situatie:
De t-mobile 'belstatus' op hun website, waar realtime bekeken kan worden wat het gebruik is van alles, werkt al enkele maanden niet. Ik heb dagelijks tijdens mijn vakantie geprobeerd maar tevergeefs. Ik heb zelfs contact gehad met de klantenservice, welke aangaf dat zij mij deze informatie ook niet konden geven omdat zij hetzelfde systeem gebruiken. Het is uiteraard logisch dat ik niet zoveel had verbruikt, als ik had geweten dat het zo snel ging.

Wat zijn mijn mogelijkheden hierin? Zal ik contact opnemen met de telefonische klantenservice van T-Mobile? Zal ik een brief sturen? Of is dit een hopeloze situatie?

Alvast hartelijk bedankt voor uw reacties.



636 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Sep 20, 2009 om 19:56
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo darkdevil1,

Ik zou maar gewoon betalen en wees maar blij dat het 'maar' €114 is. Tarieven over mobiel bellen en internetten in het buitenland kun je op de website van T-mobile vinden. Dat die belstatus-service niet werkt is natuurlijk vervelend, maar het blijft nog altijd je eigen verantwoordelijkheid om de kosten 'binnen de perken' te houden.

m.vr.gr. Freya




Lsk520
door Lsk520 - Sep 20, 2009 om 20:16
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zo langzamerhand mag toch wel bekend zijn dat mobiel internetten in het buitenland duur is! Beetje jammer dat iedere gsmbezitter wel weet hoe je mobiel je mail kan checken, maar zich kennelijk niet bewust is van de kosten....of zich gewoon niet goed informeert!


Ik zou die 114 euro maar gewoon betalen....

holpen
door holpen - Sep 20, 2009 om 22:28
1416 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beetje flauw om dit af te schuiven op de niet-werkende belstatus-pagina's!

Als je in het buitenland wilt gaan internetten met je mobieltje, lijkt het niet meer dan logisch dat je vantevoren eerst eens gaat uitzoeken wat dit kost. Dat heb je niet gedaan, maar je bent gewoon maar bezig gegaan. Moet je dus niet zeuren als je achteraf de rekening krijgt....



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer