Vragen gesteld door: mathijs1987
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Aug 28, 2015 om 15:24
Ik ben al 4 dagen niet meer te bereiken op mijn telefoon. dit omdat ik een duo-sim heb aangeschaft die niet wordt geactiveerd door het systeem. maar hier ben ik de enige grote verliezer. ik heb wel kosten vergoed gekregen, maar vind dit niet opwegen tegen het onbereikbaar zijn deze week...
wat voor een rechten heb ik als afnemer nu bij t-mobile? Lees meer -
Aug 28, 2015 om 12:42
Tsjonge jonge jonge, wat een gedoe!
afgelopen dinsdag heb ik een duo-sim aangeschaft te arnhem. de allervriendelijkste mevrouw die me hielp zei dat ik mijn telefoon over 10 minuten aan kon zetten om dan weer gebruik te kunnen maken van al hun voorzieningen. echter zette ik mijn telefoon aan en kon alleen maar een noodoproep plaatsten... dus ik belde (met de telefoon van mijn vrouw) naar ... Lees meer