ma
door mathijs1987 Aug 28, 2015 om 15:24
Computers & telefonie

T-mobile doet aan contractbreuk?!

Ik ben al 4 dagen niet meer te bereiken op mijn telefoon. Dit omdat ik een duo-sim heb aangeschaft die niet wordt geactiveerd door het systeem. Maar hier ben ik de enige grote verliezer. Ik heb wel kosten vergoed gekregen, maar vind dit niet opwegen tegen het onbereikbaar zijn deze week...
Wat voor een rechten heb ik als afnemer nu bij T-mobile?

354 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2015 om 16:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heeft u een zakelijk contract? Meestal wordt gevolgschade daarin zo goed als volledig beperkt.
Of over welke gevolgschade heeft u het?

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 28, 2015 om 18:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Was jouw vast nummer, fax, e-mail, brievenbus en postduif ook niet meer toegankelijk? ;-)

ho
door hopetobehelping - Aug 28, 2015 om 20:44
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste matthijs1987,

als u een overeenkomst hebt met T-mobile dan moet T-mobile uiteraard gewoon leveren.
Er kan altijd een keer wat mis gaan, er kan een storing zijn of wat dan ook.

U geeft aan dat uw kosten vergoed zijn. Bent u inmiddels al weer wel bereikbaar ?
Zijn de kosten die u vergoed heeft gekregen gelijk aan het abonnementsgeld dat u voor die dagen betaald heeft en inclusief extra kosten die u heeft gemaakt omdat u niet bereikbaar was ? Als dat zo is dan geef ik u weinig kan om een hogere vergoeding te krijgen.
Leest u ook het volgende eens, klik hier.

Als u niet tevreden bent met de vergoeding die u gekregen hebt dan kunt u een klacht indienen bij T-mobile. Geef daarbij aan dat u ook compensatie voor het onbereikbaar zijn verlangt.
Verder kunt u de volgende stappen ondernemen, klik hier.
Komt u er met T-mobile niet uit dan kunt u naar de geschillencommissie stappen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer