Vragen gesteld door: yperlaan
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Nov 6, 2015 om 13:00
Ik kom er achter dat ik al 5 jaar betaal voor een sim only dat niet is opgezegd bij de aanschaf van een nieuw gsm-abonnement. het blijkt dat als een nummer wordt overgenomen door de nieuwe provider het eerdere abonnement wordt opgezegd. bij de een nieuw nummer loopt het oude abonnement gewoon en stilzwijgend door. stom, want ik had het moeten zien, maar door interbankieren krijg je geen papieren a ... Lees meer
-
Dec 15, 2009 om 21:20
Sinds juli 2008 heb ik een internetbellen plus en interactieve tv-abonnement bij kpn. contractduur 1 jaar daarna per maand opzegbaar.
in juni 2009 word ik gebeld door de kpn en gevraagd of ik belangstelling heb voor verhogen van de snelheid. ik ga akkoord (dom!); nu blijkt dat ik ook mijn contractduur met een jaar heb verlengd. is niet gezegd, maar staat idd wel in contract, ... Lees meer -
Jan 16, 2004 om 12:44
Mijn ouders hebben in onwetendheid bij de firma prominent in nunspeet een relaxstoel gekocht van € 2700,-
nu blijkt dat zij deze aankoop willen/moeten annuleren, omdat de aanschaf via de awbz loopt. dan wordt het vergoed. prominent vraagt 30 % annuleringskosten. is dat terecht? Lees meer