mo
door monique8965 Apr 4, 2015 om 15:40
Huishouden & energie

Atlas for men

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Wij hebben hier een half jaar geleden kleding besteld (en betaald) en hebben hier een groot deel nog altijd niet van ontvangen. We hebben gebeld, gemaild en er zelfs een aangetekende brief naartoe gestuurd, maar het heeft allemaal niks geholpen. Ondertussen blijven ze ons nog doodleuk reclamefolders toesturen. Wie heeft er tips hoe we dit bedrijf alsnog in beweging krijgen?

19434 16 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Apr 4, 2015 om 15:50
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is er (klik->) hoop...

gerbera
door gerbera - Apr 4, 2015 om 16:00
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Ik wil u de hoop niet ontnemen maar klachtenkompas staat er vol mee, klik

gerbera
door gerbera - Apr 4, 2015 om 16:14
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Begrijp echter nog steeds niet dat mensen bestellen bij bedrijven die geen waarborg bieden. Atlas For Men is nergens bij aangesloten, maar blijbaar zijn het de prijzen waarom men er steeds weer in trappen. Lees en dien een klacht in bij de ACM

gompy2
door gompy2 - Apr 4, 2015 om 16:26
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Even iets duidelijk maken, dat wil wel eens helpen:

clemens1945

donderdag 2 apr 2015, 15:25

Beste zoekster,

door het inschakelen van ECC hebben wij vandaag ons geld terug ontvangen van altlasformen,

bedankt dat je ons de goede kant hebt opgestuurd.

groet Clemens

Klik-> Hier
En voor het volledige topic, nogmaals:

Misschien is er (klik->) hoop...

gerbera
door gerbera - Apr 5, 2015 om 16:02
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Het is maar de vraag of ECC in dit geval kan bemiddelen. De koop is gesloten met een Nederlandse afdeling. Klik

zoekster
door zoekster - Apr 5, 2015 om 17:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

De koop is gesloten met een Frans bedrijf.
Klik HIER
87, rue La Boétie
75008 Paris

Ze hebben alleen een retouradres in Utrecht, maar de verkoper is Frans. Zoals je kan lezen heeft de ECC al bemiddeld en het heeft geholpen!!!!

ACM is daarom ook volslagen zinloos.

Onbegrijpelijke reactie van gerbera.

gerbera
door gerbera - Apr 5, 2015 om 23:26
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb een heel ander adres.

Atlas For Men
Antwoordnummer 3065
3000 WB Rotterdam

En wat de ACM betreft, klachten over een webshop die daar binnenkomen worden bekeken en indien veel klachten over de shop wordt deze op de zgn. zwarte lijst vermeld.

zoekster
door zoekster - Apr 6, 2015 om 00:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gerbera schreef op zondag 5 apr 2015, 23:26]Ik heb een heel ander adres.

Atlas For Men
Antwoordnummer 3065
3000 WB Rotterdam

En wat de ACM betreft, klachten over een webshop die daar binnenkomen worden bekeken en indien veel klachten over de shop wordt deze op de zgn. zwarte lijst vermeld.
Welnee, er is helemaal geen zwarte lijst van de ACM. Geef mij die zwarte lijst dan maar eens.

Verder is dat antwoordnummer een postadres en niet het feitelijke adres van het bedrijf.

Consumenten kunnen gewoon een klacht bij de ECC indienen. Daar moeten ze zich niet door jouw 'twijfels' vanaf laten houden.

door 1953 - Apr 6, 2015 om 02:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Niet meer bij bestellen!

Met de noorderzon vertrokken? Faillissement? U kunt eventueel naar de Franse rechter om uw gelijk te halen, handelend naar Frans recht!

kl
door klussenjose - May 19, 2015 om 15:50
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben al maanden bezig geld terug te krijgen en wordt telkens afgescheept met een verontschuldiging het kan nog wat duren enz. enz. ik vind dit echt een oplichtersbedrijf en ik kan niet begrijpen dat dit bedrijf nog kan blijven bestaan. Zelf ben ik aangemeld op klachtenkompas, ik krijg wederom reacties van Atlas for Men, maar geen bedrag wordt op mijn rekening gestort, ik zou willen dat de consumenten organisatie, dit eens zou uitzenden op TV. Op klachtenkompas zijn er talloos van klachten en zij gaan gewoon door. Als je op de verbraucherschutz in DLD een kijkje gaat nemen daar dreigen ze met rechtelijke procedures. Via ECC kun je een klacht indienen, dat klopt, en inderdaad het Moederbedrijf zit in Frankrijk.

sl
door slachtoffer AFM - Feb 5, 2016 om 13:34
4 Antwoorden / Vragen

Hallo Monique8965.

ik ben ook slachtoffer van AFM
ik ben al sinds dec.2015 bezig met een terug storting van
NIET geleverd artikel.
ze draaien rond de pot, en als je ze aanpakt via de telefoon,
gooien ze de hoorn erop.
ik heb al aangetekend brief verstuurd, maar daar doen ze zelfs niks mee.
gr.Wim

sl
door slachtoffer AFM - Feb 5, 2016 om 19:19
4 Antwoorden / Vragen

ik ben al maanden bezig het post adres te achterhalen ivm een aangetekende brif te sturen..
Nu kreeg ik eindelijk een mail van een medewerkster van AFM

daar staat het volgende in.

Beste heer De Vrieze,

Zoals telefonisch besproken, hierbij ons adres.

Atlas For Men

Antwoordnummer 749

3800 VB Amersfoort

In Nederland hebben wij geen adres waar aangetekende brieven heen kunnen.

Het adres van ons hoofdkantoor is:

87 rue la Boetie

75008 Paris

FRANKRIJK

Met vriendelijke groet,

Debbie de Jongh

Dus je ziet wel, het zit helemaal fout om direct kontakt of post te sturen bij AFM

ph
door philip50 - Feb 7, 2016 om 10:14
1 Antwoorden / Vragen

Helaas heb ik ook slechte ervaringen met Atlas for Men. Ik heb spijt dat ik hier ooit wat heb besteld. Wat een drama!
Vorig jaar kreeg ik bericht dat er een aantal facturen onbetaald waren gebleven. Ik kon me het niet voorstellen dus ik heb het gelijk nagekeken. De factuurnummers die zij opgaven kwamen precies overeen met de factuurnummers bij mijn afgeschreven bedragen op mijn bankafschriften. Dit heb ik ze per omgaande per brief gemeld met de data van afschrijvingen. Dan denk je dat het is opgelost. Niks is minder waar, nu kreeg ik onlangs een brief van een incassobureau. (Zowel Atlas for Men als het incassobureau zijn niet aangesloten bij een branchorganisatie of iets dergelijks. Zou dat toeval zijn? Ik denk het niet.) Uiteraard ga ik niet nogmaals betalen. Het kost een hoop tijd en ergenis en ik waarschuw dan ook iedereen Koop niets bij deze boevenbende! Als je ze wil bereiken dan is dat erg moeilijk en als je een brief stuurt met vermelding van telefoonnummer, dan verneem je ook niets.
Ik bestel veel via het internet en heb eigenlijk nooit problemen. Alleen met boevenbende ''Atlas for Men''.
Mijn conclusie: Atlas for Men is een oplichtersfirma!

Me
door Mekenkamp - Feb 9, 2016 om 15:59
1 Antwoorden / Vragen

Nooit met dit bedrijf in zee gaan.Klopt niets van. Bij "Opgelicht" meer klachten gelezen van mensen die geld niet terug krijgen. Ikzelf heb na 1 jaar een incasso aanmaning gekregen voor een artikel wat ik retour heb gezonden. Mijn geld heb teruggekrgen,maar ze blijven me achtervolgen.Oppassen dus!

Ja
door Jan Kees - Feb 9, 2016 om 20:49
1 Antwoorden / Vragen

Beste Monique....al verschillende jaren probeer ik van Atlas for Men af te komen !! Verschillende brieven gestuurd met het verzoek om me uit het klantenbestand te verwijderen , telkens weer stuur ik de reclamefolder retour , Tot twee maat toe krijg ik zelfs niet bestelde zendingen kleding bezorgd en SPOOKREKENINGEN !!! Deze stuur ik gelijk terug etc. etc. Nu gaan ze zo ver om me een brief toe te sturen via een incassoburo !!! Ook ongeopend retour gestuurd . Dit is toch NIET te geloven ???
Vandaag maar eens gekeken op Googl of er meer klachten zijn over deze Klant onvriendelijke firma , en ja hoor , ik ben niet de enige , dat is dan weer een troost !!! Maar een oplossing weet ik niet !!! Via de bijgevoegde reclame folder in de Telegraaf ben ik in hun klantenbestand terecht gekomen en heb verschillende keren bestellingen geplaatst maar was niet tevreden over de kwaliteit .Mijn rekeningen betaal ik m,n hele leven al gelijk na ontvangst van wie dan ook , zelfs van de Belastingdienst ...dus ook van Atlas for Men ....maar Spookrekeningen ??? Hoe halen ze het in hun hoofd !!!!

kl
door klachtAFM - Mar 8, 2016 om 22:34
1 Antwoorden / Vragen

In februari 2014 heb ik iets besteld bij Atlas for men en binnen twee weken heb ik per acceptgiro betaald. Sindsdien word ik door Atlas for men achtervolgd met herinneringen, terwijl ik gewoon betaald heb. Het sturen van brieven en e-mails heeft geen enkele zin gehad. Integendeel, sinds dit jaar krijg ik brieven van het incassobureau Creditreform. Op de eerste aanmaning van Creditreform heb ik gereageerd met een uitgebreide e-mail. Helaas ontving ik vandaag weer een brief waarin ze schrijven dat ze helaas geen reactie van mij hebben ontvangen. Nu moet ik binnen 2 dagen betalen en anders zijn ze genoodzaakt rechts- en executiemaatregelen tegen mij te treffen. IK HEB NOTABENE EEN BETALINGSBEWIJS.

Hoe zou het zijn als Kassa over Atlas for men een reportage zou maken?

zoekster1
door zoekster1 Mar 8, 2016 om 23:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Hieronder vind u een contactknop. Dit is een forum waar de redactie van Kassa zich niet mee bemoeit. Al maken ze er op tv wel mooie sier mee. Het telefoonnummer van dat incassobureau schijnt 0314-200220 te zijn. Als u zich toch bedreigd voelt door het bureau zou u nog kunnen overwegen een aangetekende brief te sturen met daarin een kopie van uw betalingsbewijs.