ki
door kimbosch1 Oct 28, 2014 om 20:23
Huishouden & energie

Dressoir van de otto.nl

Laatst heb ik een dressoir besteld bij Otto.nl Op 10 september heb ik mijn kast netjes op tijd binnen gekregen.

Helaas mekte ik bij het opzetten dat er een grote scheur in het bovenblad zat. Meteen naar otto.nl gemaild en de volgende dag gebeld. Er zou binnen 2 tot 4 weken een nieuw blad binnen komen.

De aanvraag is op 15 september pas doorgegeven, waardoor het bovenblad pas later zou binnen komen. Op 13 oktober zouden we het blad dus maximaal binnen moeten krijgen. Helaas is het bovenblad nog steeds niet binnen.

Inmiddels hebben we meerdere malen telefonisch contact opgenomen, maar de callcenter geeft aan hier niks aan te kunnen doen. Op 22 oktober heb ik een klachtmail gestuurd, omdat het klachtenformulier op de website niet werkt. Hier op zou ik binnen 2 werkdagen reactie krijgen. Nu (28-10) nog steeds geen reactie ontvangen.

Ze hebben mij vorige week beloofd dat ik op 27-10 bericht zou krijgen wanneer mijn kast binnen zou komen. Vandaag weer terug gebeld waar het telefoontje blijft, weer te horen gekregen dat niemand iets weet en dat ze niks kunnen doen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het geld terug vragen en de kast terug sturen is ben ik bang geen optie, gezien dat ook via het hoofdkantoor moet worden geregeld. En gezien ik al weken wacht op een blad, dat moet worden geregeld via het hoofdkantoor, ben ik bang dat ik mijn geld nooit meer terug zie.

495 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2014 om 22:00
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nou, zou zeker niet 'op goed geluk' het dressoir terugsturen, bent u en uw geld en uw 'foute' dressoir kwijt. Ze lijken inderdaad niet goed in klachtenafhandeling, althans: lees hier wat ik hier lees. Jasses, wat vervelend toch dat telkens namen waarvan men denkt "goed" te zitten, toch hun belofte niet nakomen. Heel slecht van Otto.nl

19
door 1953 - Oct 28, 2014 om 23:26
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarom niet het bestelde herroepen, annuleren, dan was het dressoir retour naar Otto gegaan. En u zat dan nu niet in de penarie van ellende met die beschadigde dressoir.

19
door 1953 - Oct 28, 2014 om 23:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2014 om 23:37
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.

zoekster
door zoekster - Oct 28, 2014 om 23:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Wilt u dat blad nog hebben, of wilt u eigenlijk helemaal van de koop af? Als ik u was zou ik nu voor ontbinding van de overeenkomst gaan, dit had allang opgelost moeten zijn.

Wat u het beste nu kunt doen is via thuiswinkel Otto benaderen.

klik HIER

Dan schrikken ze daar bij Otto wel wakker.

19
door 1953 - Oct 29, 2014 om 03:16
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:37][quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.

Dat niveau was ts nog onbekend waarschijnlijk geweest. Gaf aan dat herroeping, mijn gedacht, de beste oplossing zou zijn geweest.

ki
door kimbosch1 - Oct 29, 2014 om 16:24
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb gekozen om de koop eerste instantie niet te annuleren, omdat ze mij een nieuw blad hadden belooft. Nu heb ik er moeite mee om de koop te ontbinden, omdat ik bang ben dat het even lang of nog langer gaat duren voor ik mijn geld terug heb.

@zoekster Bedankt voor de tip. Ik ga er meteen mee aan de gang.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer