Dressoir van de otto.nl
Laatst heb ik een dressoir besteld bij Otto.nl Op 10 september heb ik mijn kast netjes op tijd binnen gekregen.
Helaas mekte ik bij het opzetten dat er een grote scheur in het bovenblad zat. Meteen naar otto.nl gemaild en de volgende dag gebeld. Er zou binnen 2 tot 4 weken een nieuw blad binnen komen.
De aanvraag is op 15 september pas doorgegeven, waardoor het bovenblad pas later zou binnen komen. Op 13 oktober zouden we het blad dus maximaal binnen moeten krijgen. Helaas is het bovenblad nog steeds niet binnen.
Inmiddels hebben we meerdere malen telefonisch contact opgenomen, maar de callcenter geeft aan hier niks aan te kunnen doen. Op 22 oktober heb ik een klachtmail gestuurd, omdat het klachtenformulier op de website niet werkt. Hier op zou ik binnen 2 werkdagen reactie krijgen. Nu (28-10) nog steeds geen reactie ontvangen.
Ze hebben mij vorige week beloofd dat ik op 27-10 bericht zou krijgen wanneer mijn kast binnen zou komen. Vandaag weer terug gebeld waar het telefoontje blijft, weer te horen gekregen dat niemand iets weet en dat ze niks kunnen doen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het geld terug vragen en de kast terug sturen is ben ik bang geen optie, gezien dat ook via het hoofdkantoor moet worden geregeld. En gezien ik al weken wacht op een blad, dat moet worden geregeld via het hoofdkantoor, ben ik bang dat ik mijn geld nooit meer terug zie.
Nou, zou zeker niet 'op goed geluk' het dressoir terugsturen, bent u en uw geld en uw 'foute' dressoir kwijt. Ze lijken inderdaad niet goed in klachtenafhandeling, althans: lees hier wat ik hier lees. Jasses, wat vervelend toch dat telkens namen waarvan men denkt "goed" te zitten, toch hun belofte niet nakomen. Heel slecht van Otto.nl
Waarom niet het bestelde herroepen, annuleren, dan was het dressoir retour naar Otto gegaan. En u zat dan nu niet in de penarie van ellende met die beschadigde dressoir.
O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!
U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.
[quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!
U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.
Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.
[quote=tenormin schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:37][quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!
U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.
Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.
Dat niveau was ts nog onbekend waarschijnlijk geweest. Gaf aan dat herroeping, mijn gedacht, de beste oplossing zou zijn geweest.
Ik heb gekozen om de koop eerste instantie niet te annuleren, omdat ze mij een nieuw blad hadden belooft. Nu heb ik er moeite mee om de koop te ontbinden, omdat ik bang ben dat het even lang of nog langer gaat duren voor ik mijn geld terug heb.
@zoekster Bedankt voor de tip. Ik ga er meteen mee aan de gang.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer