Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kimbosch1 - 28-10-2014 20:23:50
Huishouden & Energie

Dressoir van de otto.nl

Laatst heb ik een dressoir besteld bij otto.nl op 10 september heb ik mijn kast netjes op tijd binnen gekregen.

helaas mekte ik bij het opzetten dat er een grote scheur in het bovenblad zat. meteen naar otto.nl gemaild en de volgende dag gebeld. er zou binnen 2 tot 4 weken een nieuw blad binnen komen.

de aanvraag is op 15 september pas doorgegeven, waardoor het bovenblad pas later zou binnen komen. op 13 oktober zouden we het blad dus maximaal binnen moeten krijgen. helaas is het bovenblad nog steeds niet binnen.

inmiddels hebben we meerdere malen telefonisch contact opgenomen, maar de callcenter geeft aan hier niks aan te kunnen doen. op 22 oktober heb ik een klachtmail gestuurd, omdat het klachtenformulier op de website niet werkt. hier op zou ik binnen 2 werkdagen reactie krijgen. nu (28-10) nog steeds geen reactie ontvangen.

ze hebben mij vorige week beloofd dat ik op 27-10 bericht zou krijgen wanneer mijn kast binnen zou komen. vandaag weer terug gebeld waar het telefoontje blijft, weer te horen gekregen dat niemand iets weet en dat ze niks kunnen doen.

hoe kan ik dit het beste aanpakken? het geld terug vragen en de kast terug sturen is ben ik bang geen optie, gezien dat ook via het hoofdkantoor moet worden geregeld. en gezien ik al weken wacht op een blad, dat moet worden geregeld via het hoofdkantoor, ben ik bang dat ik mijn geld nooit meer terug zie.