fcgroningen
door fcgroningen Jan 27, 2006 om 16:57
Huishouden & energie

Energie direct

Zojuist zijn wij gebeld door energie direct of wij niet over wilde stappen naar hun. Heeft iemand ervaring met dat energiebedrijf? Zowel positieve als negatieve reacties zouden wij graag willen vernemen.

739 7 Rapporteer

sw
door sweetnala - Jan 27, 2006 om 17:18
3 Antwoorden / 2 Vragen

Beste,

Ik kan u 1 ding adviseren: ik heb gewerkt voor dit bedrijf, en administratief gezien is het een zooitje, om over de service maar niet te spreken. ik was blij dat ik er weg was, dus als ik u was zou ik er echt NOOIT mee in zee gaan,

mvg

jantje7
door jantje7 - Jan 27, 2006 om 17:21
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo FC,

Mijn dochter heeft al bijna 2 jaar Energie direct. Kreeg een game-boy kado. Ik zelf ben toen overgegaan naar Oxxio. Deze is iets goedkoper met de kWh prijs, op jaarbasis ca 15 euro bij een verbruik van 3000 kWh. Over beide leveranciers hebben wij geen klachten.

Doe hier je voordeel mee zou ik zeggen.

ricardow
door ricardow - Jan 28, 2006 om 01:41
202 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo,

Ik sluit me aan bij Sweetnala; NOOIT met dit bedrijf in zee gaan. Energie Direct is namelijk al meerdere malen aan bod gekomen op consumentenfora (waaronder deze), waarin telkens weer bleek hoe slecht hun administrateie en service was (en nog steeds is).

Ik had u graag wat links gegeven met vragen/klachten over Energie Direct die op deze site zijn binnegekomen, maar door aanhoudende problemen op deze site, is dit op dit moment haast onmogelijk. Daarom een drietal links naar het forum van Radar (van de Tros), waarin overduidelijk wordt dat het een superzooitje is bij energie Direct.

Energie Direct 1

Energie direct 2

Energie direct 3

Mede door deze ervaringen, geef ik u nogmaals het advies: Niet doen!

Groet Richard

no
door nora - Jan 28, 2006 om 09:11
66 Antwoorden / 52 Vragen

Hier past slechts: Blijf zitten waar je zit en verroer je niet.

Wij wilden na twee jaar moeilijkheden weg bij ED. Alleen maar narigheid met betalingen en afrekeingen. Mijn contract liep af op 20-01-2006, echter het is me nog niet gelukt definitief een streep onder ED te zetten. Deels omdat Essent fouten maakt, maar voornamelijk door ED.

dUS NIET DOEN!!!! Kijk ook maar eens bij "trosradar"Of google door energie direct in te toetsen. Je zult schrikken van de klachten. Ook Oxxio is zo een bedrijf!

chery
door chery - Jan 28, 2006 om 09:52
18 Antwoorden / 1 Vragen

nooit doen van dat bedrijf kom je nooit meer af als je eenmaal en contract met ze hebt er klopt nooit iets van de rekening en dan krijg je eindrekening en dan blijkt dat ze toch niet zo goedkoop zijn als ze zeggen mijn advies ga niet me ze in zee

mvg chery

br
door brecht - Jan 31, 2006 om 20:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

wij zijn ook nu vanavond gebeld door oxxio ,

nu heb ik alleen maar negatieve reacties ook gelezen .

instinct zei al nee, dus ik denk dat wij ons daar ook maar aan houden .

wij zijn nu bij essent en we blijven daar ook maar veilig zitten .

br
door brecht - Jan 31, 2006 om 20:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

nou sorry dat ik het zeggen moet , maar voor die 15 euro blijf ik liever zonder problemen zitten waar ik zit . bij jullie gaat het misschien goed maar ik ga het risico niet nemen .