md
door mdeklijn Oct 25, 2015 om 13:13
Huishouden & energie

Geschil met BankstelXL

Op 13-06-2014 heb ik een bankstel gekocht bij BankstelXL . Begin oktober heeft men deze bankstel geleverd. Na enkele weken ontstonden er scheuren in de naden. Ik heb geen kinderen en er is normaal omgegaan met de bank. BankstelXL heeft mij meerdere malen een reparatie beloofd . 8 maanden later was er NOG steeds niets gebeurd. Uiteindelijk heb ik na 9 maanden een vervangend (zelfde model) bankstel mogen ontvangen. Dit bankstel begint na enkele weken OOK te scheuren bij de naden. (Nogmaals, normaal gebruik). Na het melden van de klacht heb ik een brief ontvangen. Daarin stellen zij, dat dergelijke klachten over het bankstel niet bekend zijn en dat zij deze dus niet voor een tweede keer in behandeling nemen. Op het moment heb ik dus een bankstel van 1299euro waarde, terwijl de bank niet eens geschikt is voor een studentenhuis.

Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen??

Doe geen zaken met BankstelXL, want ze gaan schandalig slecht met zijn klanten om.

597 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 25, 2015 om 13:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mdeklijn,

Zo te zien zijn ze nergens bij aangesloten (en dat zal wel niet voor niets zijn).

In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. Dat wil zeggen dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die u er van had mogen hebben. Is uw meubel niet goed? Dan noemen we dat een ondeugdelijk product. De verkoper moet u dan een oplossing geven omdat u met hem een koopovereenkomst hebt gesloten.
Lees verdere info hier.

Suc6

zoekster
door zoekster - Oct 25, 2015 om 14:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heeft u misschien een rechtsbijstandverzekering? Indien ja, meteen inschakelen.

Indien niet, dan is het misschien handig om op zoek te gaan naar een (goedkope) jurist die u kan helpen met druk zetten op deze verkoper. Soms is een scherpe brief al genoeg. Soms is helaas een rechtszaak nodig.

Zet uw klacht nog eens op rechtswinkel.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer