jo
door jorgvisser Sep 2, 2015 om 20:14
Huishouden & energie

Keukenblad Nieuwenhuiskeukens

Wij hebben bij Nieuwenhuiskeukens in Assen een super mooie keuken gekocht net een grijs composieten blad. Het blad bestaat uit twee delen. Een deel van het kook gedeelte en een blad bij de spoelbak. Het is een hiekopstelling. Nadat de keuken gemonteerd was bleek er een zwarte vlek te zitten van 1 cm doorsnede in het blad bij het kook gedeelte. Nactelegonisch overleg gehad te hebben met de klantenservice van Nieuwenhuis hebben ze een afspraak gemaakt om een nieuw blad te leveren. Super mooi dacht ik. Goede service. Toen de monteur kwam had hij maar een blad bij zich. Alleen die van het kook gedeelte. Na deze vervangen te hebben zat er enorm kleur verschil in beide bladen. Nogal logisch want dat krijg je als je er maar een vervangt. Weer contact gehad met klantenservice. Goed geholpen en zouden weer nieuw blad leveren. Dit keer beide kanten. Toen de monteur het nieuwe blad uit de bus haalde bleek er een buts te zitten in het blad naast de spoelbak. Het was een paars blauwe buts onder de hars laag. Heel erg vervelend omdat het ook precies 20 cm naast de spoelbak zat. Precies in het werk gedeelte. Na wederom contact met de klantenservice gehad te hebben sloeg de stemming bij Nieuwenhuis om. Ik was te kieskeurig en niet snel tevreden. Ze zeiden contact op te nemen met Lion Stone waar het blad gemaakt word of zij nogmaals een nieuw blad wouden maken. Antwoord was nee, en Nieuwenhuis keurt het blad met de buts ook goed. Wij zijn toen terug naar de winkel in Assen geweest om te kijken naar het blad wat wij Ook thuis hebben. Het blad lag op twee verschillende keukens en zag er perfect uit. Geen onvolkomenheden. Dit gemeld aan de klantenservice. Zei blijven bij standpunt dat zijnhetbblad goedkeuren. Komt er nu op neer dat we moeten kiezen tussen kleurverschil of blad ket buts er in. Achteraf komt er nog bijnaam Lion Stone en Nieuwenhuiskeukens beide vallen onder mandemakers concern. Dit ter zeide want wij dien natuurlijk zaken met Nieuwenhuis. Hoe moeten wij dit nu verder oplossen en wat zijn onze rechten? Graag een reactie want ze lieten al weten dat ze vonden dat ze een rechtszaak met vertrouwen te gemoeten zien. Wat ik nog al brutaal en bluf vond

2451 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2015 om 20:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u alles al betaald?

jo
door jorgvisser - Sep 2, 2015 om 21:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja helaas alles al betaald. Moest ook van te voren en heb ik toen ook niet echt over na gedacht

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2015 om 21:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als ze aangesloten zijn bij een geschillencommissie, kunt u daar u beklag doen.

U zult niet gauw weer een keuken kopen, maar mocht u weer zo'n grote aanschaf doen, dan is het uiterst onverstandig volledig te betalen voordat alles perfect is.

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2015 om 21:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Uiteraard hoeft u geen buts of kleurverschil te accepteren.

jo
door jorgvisser - Sep 2, 2015 om 22:04
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de tip,ga kijken of ze aangesloten zijn bij geschillencommissie

he
door henkhh - Sep 3, 2015 om 01:12
174 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedrijf is aangesloten bij CBW Wonen en er is ook een geschillencomissie. Wel eerst de goede acties ondernemen! Zie website

http://wonen.cbw-erkend.nl/pages/5/sg-cbw/veelgestelde-vragen.html

edrick3
door edrick3 - Sep 3, 2015 om 09:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

De link van henkhh: klik hier.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer