ci
door cindy_kassa2015 Mar 25, 2015 om 16:29
Huishouden & energie

Klacht over Kruidvat

Een aantal punten die niet lekker lopen bij de kruidvat:

-Producten in de actie folder kunnen niet geleverd worden, ook niet via de site.
-Er kan geen kontact meer opgenomen worden met de filialen om na te gaan of een product geleverd is, wat inhoud dat men de filialen af moet gaan. En dat men de zelfde week opnieuw diversen filialen af moet gaan, omdat het eerder die week niet geleverd is.
En te horen krijgen dat de producten niet geleverd gaan worden.
Ook bij klanten service blijkt de oplossing zoek, m.a.w zij weten het ook niet.
-Het hier boven genoemde komt met regelmaat voor minimaal 1x p.maand.
-Ook hun website laat per service te wensen over,nl; wachtwoord vergeten, opnieuw aanvragen, wat niet lukt omdat ik geen email ontvang om dit opnieuw aan te vragen.
Vervolgens kijk in de antwoorden op hun site of stel een vraag, wat leidt tot een wedervraag van hun kant.
- Dan maar hun contact formulier invullen zodat er binnen 2 dagen antwoordt komt, wat helaas ook nooit gebeurd. Na 8x proberen ben ik het beu en bel een dure klantenservice met al mijn boven genoemde vragen.
Wat verbaast mij stiekem niet...dat "Excuses voor het ongemak, we zoeken z.s.m voor een oplossing, en helaas kunt u ook niet de producten kopen zoals aangegeven onze folder".

Is dit iet voor Kassa??

5181 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2015 om 17:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat zou u de redactie moeten vragen, zie daarvoor links onderaan de pagina. U bent hier op een openbaar forum.
Mij lijkt het overigens niet, want n.m.m. is dit een non-probleem.
Hier wil het ene filiaal het andere nog weleens bellen om te horen of een gewenst product daar nog wel te op voorraad is en dan wordt het apart gelegd.
Verder staat meestal op de website of iets wel of niet leverbaar is, en in de folder staat doorgaans: zolang de voorraad strekt.
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2015 om 17:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Natuurlijk is dat niet iets voor Kassa. Je hoeft tenslotte niet naar Kruidvat, als de service je niet bevalt kan je ook naar andere drogisterij gaan. Keuze zat.

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2015 om 17:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 25 mrt 2015, 17:06]
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.

Precies! Hangen ze de hele dag met klanten aan de telefoon die vinden dat het Kruidvat EN goedkoop moet zijn EN service moeten leveren.

Als je iets graag wilt hebben van de Kruidvat, zul je er zelf energie in moeten stoppen.

me
door mein33 - Mar 25, 2015 om 17:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Prijswijzigingen en druk- en zetfouten voorbehouden. Zolang de voorraad sterkt.

Deze tekst staat op de achterzijde, onderaan op de folder en daarmee lijkt de lading gedekt.
Het is er niet, dus hebben we het niet en daarom kunnen we het ook niet leveren.

Dergelijke folders worden vaak weken tevoren reeds samengesteld en worden ruim twee weken tevoren gedrukt en dan gedistribueerd naar de bedrijven die ze uiteindelijk gaan verspreiden.
Al met al kan de tijd die tussen het samenstellen van folder en de betreffende actie week zit ertoe leiden dat, jammer genoeg met enige regelmaat, een artikel dat wel in de folder staat uiteindelijk niet leverbaar blijkt.
Denk niet dat de redactie van VARA-KASSA daar iets mee kan of wil.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cindy_kassa2015,

......Is dit iets voor Kassa??.....
Nou, dat niet, maar ik herken je verhaal wel.
Er zijn inderdaad nog wel eens 'aanbiedingen' die niet geleverd kunnen worden.
Lokkertjes?
Maar daar kan het personeel in de winkels niets aan doen.
Contact met de 'klantenservice' laat inderdaad wel eens te wensen over. Soms helemaal geen reactie op een gestuurde mail. Maar ja ....
Zou me er maar niet te druk om maken.
En wil je een folderaanbieding graag hebben: op tijd zijn en desnoods naar een ander filiaal als het er niet (meer) is.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2015 om 18:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik loop eigenlijk nooit aanbiedingen mis omdat ze op zijn of niet geleverd. Je moet natuurlijk wel op tijd (lees: vroeg) bij de winkel zijn. Grote filialen krijgen altijd meer aangeleverd dan de kleinere filialen.

tijger1
door tijger1 - Mar 25, 2015 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ervaar nooit problemen bij het Kruidvat. En dan elke maand gebruik maken van de aanbiedingen?

Ga naar Etos of DA.

hansje klein
door hansje klein - Mar 25, 2015 om 18:31
3037 Antwoorden / 62 Vragen

HET Kruidvat of De Kruidvat......

Ik heb het in ieder geval hierboven vout geschreven en Kruitvat met een t is een synoniem voor 'tijdbom'. Alhoewel.......veel van die kruidvadden? zijn zo rommelig ingericht alsof er net een bom is afgegaan.....dus kruitvat was zo slecht nog niet!

ERGO: rommelig van binnen en van buiten, niet helemaal mijn winkel!

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 25, 2015 om 18:50
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ze hadden in de folder soms een klanten lokker die nooit of nauwelijks leverbaar was....

Daarom reageren mensen nauwelijks meer op echt leuke aanbiedingen en blijven ze soms wekenlang staan in overvolle winkels!

Dus het kan na zoveel jaren fraude van niet leverbare producten aanbieden ook andersom gaan werken!

Zelf pak ik de website en soms is het leverbaar, gratis thuis bezorgd in vele gevallen en de rest, gelijk ongelezen oud papier.

Na enkele keren voor niets lopen en hier regelmatig hetzelfde lezen zal ik voor een laptop, tablet of printer niet meer naar ze toe gaan....

pi
door pieterwolters - Mar 27, 2015 om 18:10
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens kan je veel geld besparen door niet op aanbiedingen af te gaan....