Klacht over Kruidvat
Een aantal punten die niet lekker lopen bij de kruidvat:
-Producten in de actie folder kunnen niet geleverd worden, ook niet via de site.
-Er kan geen kontact meer opgenomen worden met de filialen om na te gaan of een product geleverd is, wat inhoud dat men de filialen af moet gaan. En dat men de zelfde week opnieuw diversen filialen af moet gaan, omdat het eerder die week niet geleverd is.
En te horen krijgen dat de producten niet geleverd gaan worden.
Ook bij klanten service blijkt de oplossing zoek, m.a.w zij weten het ook niet.
-Het hier boven genoemde komt met regelmaat voor minimaal 1x p.maand.
-Ook hun website laat per service te wensen over,nl; wachtwoord vergeten, opnieuw aanvragen, wat niet lukt omdat ik geen email ontvang om dit opnieuw aan te vragen.
Vervolgens kijk in de antwoorden op hun site of stel een vraag, wat leidt tot een wedervraag van hun kant.
- Dan maar hun contact formulier invullen zodat er binnen 2 dagen antwoordt komt, wat helaas ook nooit gebeurd. Na 8x proberen ben ik het beu en bel een dure klantenservice met al mijn boven genoemde vragen.
Wat verbaast mij stiekem niet...dat "Excuses voor het ongemak, we zoeken z.s.m voor een oplossing, en helaas kunt u ook niet de producten kopen zoals aangegeven onze folder".
Is dit iet voor Kassa??
Dat zou u de redactie moeten vragen, zie daarvoor links onderaan de pagina. U bent hier op een openbaar forum.
Mij lijkt het overigens niet, want n.m.m. is dit een non-probleem.
Hier wil het ene filiaal het andere nog weleens bellen om te horen of een gewenst product daar nog wel te op voorraad is en dan wordt het apart gelegd.
Verder staat meestal op de website of iets wel of niet leverbaar is, en in de folder staat doorgaans: zolang de voorraad strekt.
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.
Natuurlijk is dat niet iets voor Kassa. Je hoeft tenslotte niet naar Kruidvat, als de service je niet bevalt kan je ook naar andere drogisterij gaan. Keuze zat.
[quote=aurora1 schreef op woensdag 25 mrt 2015, 17:06]
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.
Precies! Hangen ze de hele dag met klanten aan de telefoon die vinden dat het Kruidvat EN goedkoop moet zijn EN service moeten leveren.
Als je iets graag wilt hebben van de Kruidvat, zul je er zelf energie in moeten stoppen.
Prijswijzigingen en druk- en zetfouten voorbehouden. Zolang de voorraad sterkt.
Deze tekst staat op de achterzijde, onderaan op de folder en daarmee lijkt de lading gedekt.
Het is er niet, dus hebben we het niet en daarom kunnen we het ook niet leveren.
Dergelijke folders worden vaak weken tevoren reeds samengesteld en worden ruim twee weken tevoren gedrukt en dan gedistribueerd naar de bedrijven die ze uiteindelijk gaan verspreiden.
Al met al kan de tijd die tussen het samenstellen van folder en de betreffende actie week zit ertoe leiden dat, jammer genoeg met enige regelmaat, een artikel dat wel in de folder staat uiteindelijk niet leverbaar blijkt.
Denk niet dat de redactie van VARA-KASSA daar iets mee kan of wil.
Hallo cindy_kassa2015,
......Is dit iets voor Kassa??.....
Nou, dat niet, maar ik herken je verhaal wel.
Er zijn inderdaad nog wel eens 'aanbiedingen' die niet geleverd kunnen worden.
Lokkertjes?
Maar daar kan het personeel in de winkels niets aan doen.
Contact met de 'klantenservice' laat inderdaad wel eens te wensen over. Soms helemaal geen reactie op een gestuurde mail. Maar ja ....
Zou me er maar niet te druk om maken.
En wil je een folderaanbieding graag hebben: op tijd zijn en desnoods naar een ander filiaal als het er niet (meer) is.
Met vr.gr.
Ik loop eigenlijk nooit aanbiedingen mis omdat ze op zijn of niet geleverd. Je moet natuurlijk wel op tijd (lees: vroeg) bij de winkel zijn. Grote filialen krijgen altijd meer aangeleverd dan de kleinere filialen.
Ik ervaar nooit problemen bij het Kruidvat. En dan elke maand gebruik maken van de aanbiedingen?
Ga naar Etos of DA.
HET Kruidvat of De Kruidvat......
Ik heb het in ieder geval hierboven vout geschreven en Kruitvat met een t is een synoniem voor 'tijdbom'. Alhoewel.......veel van die kruidvadden? zijn zo rommelig ingericht alsof er net een bom is afgegaan.....dus kruitvat was zo slecht nog niet!
ERGO: rommelig van binnen en van buiten, niet helemaal mijn winkel!
Ze hadden in de folder soms een klanten lokker die nooit of nauwelijks leverbaar was....
Daarom reageren mensen nauwelijks meer op echt leuke aanbiedingen en blijven ze soms wekenlang staan in overvolle winkels!
Dus het kan na zoveel jaren fraude van niet leverbare producten aanbieden ook andersom gaan werken!
Zelf pak ik de website en soms is het leverbaar, gratis thuis bezorgd in vele gevallen en de rest, gelijk ongelezen oud papier.
Na enkele keren voor niets lopen en hier regelmatig hetzelfde lezen zal ik voor een laptop, tablet of printer niet meer naar ze toe gaan....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer