ci
door cindy_kassa2015 Mar 25, 2015 om 16:29
Huishouden & energie

Klacht over Kruidvat

Een aantal punten die niet lekker lopen bij de kruidvat:

-Producten in de actie folder kunnen niet geleverd worden, ook niet via de site.
-Er kan geen kontact meer opgenomen worden met de filialen om na te gaan of een product geleverd is, wat inhoud dat men de filialen af moet gaan. En dat men de zelfde week opnieuw diversen filialen af moet gaan, omdat het eerder die week niet geleverd is.
En te horen krijgen dat de producten niet geleverd gaan worden.
Ook bij klanten service blijkt de oplossing zoek, m.a.w zij weten het ook niet.
-Het hier boven genoemde komt met regelmaat voor minimaal 1x p.maand.
-Ook hun website laat per service te wensen over,nl; wachtwoord vergeten, opnieuw aanvragen, wat niet lukt omdat ik geen email ontvang om dit opnieuw aan te vragen.
Vervolgens kijk in de antwoorden op hun site of stel een vraag, wat leidt tot een wedervraag van hun kant.
- Dan maar hun contact formulier invullen zodat er binnen 2 dagen antwoordt komt, wat helaas ook nooit gebeurd. Na 8x proberen ben ik het beu en bel een dure klantenservice met al mijn boven genoemde vragen.
Wat verbaast mij stiekem niet...dat "Excuses voor het ongemak, we zoeken z.s.m voor een oplossing, en helaas kunt u ook niet de producten kopen zoals aangegeven onze folder".

Is dit iet voor Kassa??

5181 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2015 om 17:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dat zou u de redactie moeten vragen, zie daarvoor links onderaan de pagina. U bent hier op een openbaar forum.
Mij lijkt het overigens niet, want n.m.m. is dit een non-probleem.
Hier wil het ene filiaal het andere nog weleens bellen om te horen of een gewenst product daar nog wel te op voorraad is en dan wordt het apart gelegd.
Verder staat meestal op de website of iets wel of niet leverbaar is, en in de folder staat doorgaans: zolang de voorraad strekt.
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2015 om 17:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk is dat niet iets voor Kassa. Je hoeft tenslotte niet naar Kruidvat, als de service je niet bevalt kan je ook naar andere drogisterij gaan. Keuze zat.

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2015 om 17:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op woensdag 25 mrt 2015, 17:06]
Als klanten alsmaar winkels bellen om te vernemen of iets wel of niet in de winkel op voorraad is komt het personeel niet meer aan werken toe.

Precies! Hangen ze de hele dag met klanten aan de telefoon die vinden dat het Kruidvat EN goedkoop moet zijn EN service moeten leveren.

Als je iets graag wilt hebben van de Kruidvat, zul je er zelf energie in moeten stoppen.

me
door mein33 - Mar 25, 2015 om 17:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Prijswijzigingen en druk- en zetfouten voorbehouden. Zolang de voorraad sterkt.


Deze tekst staat op de achterzijde, onderaan op de folder en daarmee lijkt de lading gedekt.
Het is er niet, dus hebben we het niet en daarom kunnen we het ook niet leveren.

Dergelijke folders worden vaak weken tevoren reeds samengesteld en worden ruim twee weken tevoren gedrukt en dan gedistribueerd naar de bedrijven die ze uiteindelijk gaan verspreiden.
Al met al kan de tijd die tussen het samenstellen van folder en de betreffende actie week zit ertoe leiden dat, jammer genoeg met enige regelmaat, een artikel dat wel in de folder staat uiteindelijk niet leverbaar blijkt.
Denk niet dat de redactie van VARA-KASSA daar iets mee kan of wil.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo cindy_kassa2015,

......Is dit iets voor Kassa??.....
Nou, dat niet, maar ik herken je verhaal wel.
Er zijn inderdaad nog wel eens 'aanbiedingen' die niet geleverd kunnen worden.
Lokkertjes?
Maar daar kan het personeel in de winkels niets aan doen.
Contact met de 'klantenservice' laat inderdaad wel eens te wensen over. Soms helemaal geen reactie op een gestuurde mail. Maar ja ....
Zou me er maar niet te druk om maken.
En wil je een folderaanbieding graag hebben: op tijd zijn en desnoods naar een ander filiaal als het er niet (meer) is.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2015 om 18:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik loop eigenlijk nooit aanbiedingen mis omdat ze op zijn of niet geleverd. Je moet natuurlijk wel op tijd (lees: vroeg) bij de winkel zijn. Grote filialen krijgen altijd meer aangeleverd dan de kleinere filialen.

tijger1
door tijger1 - Mar 25, 2015 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik ervaar nooit problemen bij het Kruidvat. En dan elke maand gebruik maken van de aanbiedingen?

Ga naar Etos of DA.

hansje klein
door hansje klein - Mar 25, 2015 om 18:31
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

HET Kruidvat of De Kruidvat......

Ik heb het in ieder geval hierboven vout geschreven en Kruitvat met een t is een synoniem voor 'tijdbom'. Alhoewel.......veel van die kruidvadden? zijn zo rommelig ingericht alsof er net een bom is afgegaan.....dus kruitvat was zo slecht nog niet!

ERGO: rommelig van binnen en van buiten, niet helemaal mijn winkel!

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 25, 2015 om 18:50
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ze hadden in de folder soms een klanten lokker die nooit of nauwelijks leverbaar was....

Daarom reageren mensen nauwelijks meer op echt leuke aanbiedingen en blijven ze soms wekenlang staan in overvolle winkels!

Dus het kan na zoveel jaren fraude van niet leverbare producten aanbieden ook andersom gaan werken!

Zelf pak ik de website en soms is het leverbaar, gratis thuis bezorgd in vele gevallen en de rest, gelijk ongelezen oud papier.

Na enkele keren voor niets lopen en hier regelmatig hetzelfde lezen zal ik voor een laptop, tablet of printer niet meer naar ze toe gaan....

pi
door pieterwolters - Mar 27, 2015 om 18:10
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Overigens kan je veel geld besparen door niet op aanbiedingen af te gaan....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer