door wil-lin60 May 18, 2015 om 19:14
Huishouden & energie

Laminaat

wij hebben 6 jaar geleden een large quickstep laminaat vloer gekocht,het was van het begin af aan een doffe elende,met de nadruk op doffe.was niet schoon te krijgen,ook geen glans.er is een expert bij geweest,die ons in het gelijk stelde.maar in belgie wezen ze het af.wat overbleef is een gang naar de rechter.maar ja daar heb je 3 nieuwe vloeren voor.en als je maar wat laat vallen is er een stukje af.zelf met een zakdoek.
groetjes gergil.

423 3 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - May 18, 2015 om 19:18
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste wil-lin60,

jammer dat het zo verkeerd is gegaan met uw large quickstep laminaat vloer.
Heeft u er een vraag over of wilt u uw verhaal delen ?

tenormin
door tenormin - May 18, 2015 om 22:02
16842 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, moeilijk als het al zes jaar een "doffe" ellende is. Maar woont u in België of heeft u het daar gekocht destijds omdat het misschien goedkoper was? Kan u op de summiere gegevens ook geen raad geven. Want "er is een expert bij geweest" die u gelijk gaf "maar in België wezen ze het af". Hoeveel jaar garantie had u op de laminaat vloer?

user123
door user123 - May 18, 2015 om 22:50
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Hoezo niet schoon te krijgen ? Waarom niet dan ?

En met een zakdoek beschadig je het al ?

Volgens mij probeert u Quickstep als merknaam te beschadigen.