vo
door vogela May 4, 2015 om 14:50
Huishouden & energie

Raku failliet . garantie dakkapel

Het raam van mijn raku dakkapel sluit niet meer goed en aansluiting dakkapel /plafond laat wederom los. Ik lees dat Raku al vanaf 2012 failliet is, maar onze garantietermijn loopt nog tot juni 2015. Hoe ga ik dit aanpakken of wie lost dit nu verder op? Is het bedrijf overgegaan naar een andere kunststofdakkapel leverancier?

2012 3 Rapporteer

getty
door getty - May 4, 2015 om 16:02
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik denk dat u garantie met het faillissement van de fabrikant is vervlogen.

ho
door hopetobehelping - May 4, 2015 om 21:21
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vogela,

Raku Dakkapellen B.V. heeft geen doorstart gemaakt en is ook niet (geheel of deels) overgenomen door een andere partij.
Dat betekent voor u dat u op zoek moet naar iemand anders om uw niet goed sluitende dakkapel te repareren (de kosten zijn voor u). Raku Dakkapellen is failliet (en geen doorstart of overname) en daarmee is uw garantie ook weg helaas.

vo
door vogela - May 5, 2015 om 10:14
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank U wel voor de reacties Getty en HOpetobehelping.
Soms blijven dingen hangen en wil je overgaan tot het laten repareren als je weer een jaar of langer verder bent. Het leert mij in elk geval dat je niet uit moet stellen tot morgen wat vandaag al kan.
Op zich Jammer dat de zaak failliet is, we waren destijds in 2008 uitermate tevreden over hun werkzaamheden.