jo
door johanwester Aug 20, 2014 om 18:17
Huishouden & energie

Service NLE

Zie onderstaand bericht, hebben meer mensen klachten over de NLE?

U gaat het steeds gekker maken!! Dit is een stukje uit jullie (onderstaande) mail:

Daar u het verbruik heeft geconsumeerd kan NLE niet het bedrag van €74,90 wegboeken. Wij zullen u onverplicht en uit coulance een éénmalige compensatie toekennen van €10,00 voor de gemaakte telefoonkosten. Dit bedrag zal uitbetaald worden. Indien u er voor kiest om het bedrag van de eindnota te storneren, zal het verrekend worden. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

We hebben het bedrag gestorneerd en krijgen vandaag een nieuwe nota van de NLE: Bedrag euro 114.90! Dus geen 10 euro in korting gebracht maar 40 euro extra kosten in rekening gebracht. Leve de NLE!

687 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 20, 2014 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is niet verstandig een nieuw topic te openen. U hebt die reactie toch ook al bij het oude topic geplaatst?

En als u voor € 74,90 hebt verbruikt, moet u dat natuurlijk betalen en als u de incasso storneert, volgen uiteindelijk incasso kosten.

edrick3
door edrick3 - Aug 20, 2014 om 18:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0
nleservice
door nleservice - Aug 21, 2014 om 15:34
26 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer Wester,

Wij hebben de inrekening gebrachte aanmaankosten van €40,00 voor u gecrediteerd. De aanmaankosten van €40,00 waren gekoppeld aan de foutieve eindnota. De tegemoetkoming van €10,00 is verrekend de eindnota. Op dit moment is het openstaand saldo €64,90. Wij vragen u dit spoedig aan ons over te maken om verdere aanmaankosten te voorkomen. Deze zullen niet gecrediteerd worden.

Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2014 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@johanwester,

Hopelijk is het met bovenstaande tot tevredenheid van je opgelost.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer