Tegro zou mijn gasblok komen vervangen, omdat de oude niet goed afsloot, en dez
Had gaslucht in de bijkeuken, dat komt omdat gasblok niet goed afsluit, dus deze moest vervangen worden.Monteur komt eesrt met een 2e handsje aanzetten, deze blijkt nog meer te lekken dan het gasblok wat erin zat.
Vervolgens rijdt de monteur terug naar de tegro om een nieuw remeha gasblok te halen, maar deze is ook niet goed, en lekt ook gas.
Hij gaat met remeha bellen, maar wordt er niet wijzer van, en besluit om dat ding ook mee naar de zaak te nemen, en het de vertegenwoordiger met tegro maar verder uit te laten vechten.
Kortom benn ik er dus niks mee opgeschoten tot dusver, maar tegro wil mij wel laten betalen voor arbeid en voorrijkosten. Mag dit zomaar??? Hun komen toch met kapot spul zou ik denken.Wie kan mij antwoord geven, zodat ik as maandag niet voor aap sta als ik zeg dat ik dat bezoekje en de kosten niet ga betalen. Mvgr Elma
Zij proberen een goedkope (gebruikte) oplossing die niet werkt, de dure (nieuwe) oplossing werkt ook niet, maar niet door hun schuld.
Zij weten niet vooraf dat het niet werkt, zelfs de nieuwe niet.
Ja @familyman, maar dan kan je toch van een klant niet verwachten dat men 3 maal voorrijkosten gaat berekenen? N.m.m. als dat gasblok a.s. Maandag weer wordt geleverd en het werkt, prima, dan betalen, maar toch niet al die keren dat dat ding niet werkt. Zelfs al zou men dan vooraf niet weten dat het kaduuk is. Die firma heeft toch de kennis van zaken, mag ik hopen?
Ligt het dan wel aan het gasblok, als een nieuwe ook al 'lekt'?
Kijk maandag eerst of het opgelost wordt en wat er allemaal op de rekening staat.
Willen ze het netjes doen, dan brengen ze alleen de komende maandag, waarop het nieuwe gasblok geplaatst wordt in rekening.
Als ze naar uw idee teveel rekenen, niet mobiel pinnen want wat u betaald, probeer dat maar eens terug te krijgen.
Zeg maar dat u het komt betalen of dat u op de rekening wacht.
Je bedoelt toch neem ik aan Tegro in Tilburg? Ik heb zelf zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Vooraf moet ik even vermelden dat ik volledig blind ben, anders is het verhaal onduidelijk. De momteur die bij mij kwam(ik ben z'n naam helaas vergeten) was er zeker van dat de hoofd-printplaat van mijn awb cvketel kapot was. er was een grote zwarte vlek op te zien beweerde hij, hij had werkelijk nog nooit zoiets gezien(vermelde hij ook in een telefoongesprek met onze verhuurder over de kosten), hij had geen idee wat wij met de ketel hadden uitgespookt maar dit had hij nog nooit meegemaakt. We hadden overigens niets gedaan met de ketel, en hij had zelfs zijn jaarlijks onderhoud gewoon gehad. Daarna kwam de monteur terug met... een gasblok. Toen ik vroeg waarom een gasblok en geen hoofdprint, zei hij dat hij bij nader inzien toch dacht dat het gasblok kapot was en nie de hoofdprint. Na vervanging van het gasblok werkte de ketel nogsteeds niet, waarna ook de hoofdprint werd vervangen. Overigens had de monteur erg veel moeite met het plaatsen van het nieuwe gasblok, hij kreeg gene ontsteking en was uren bezig. Al met al bleek het probleem nogsteeds niet opgelost maar er kwam wel een factuur van 500 euro. Awb moest het verder maar uitzoeken, zij hadden eht probleem doorgespeeld en ik had nu toch wat nieuwe onderdelen in mijn ketel. Ik heb gezegd dat als awb het verder moest oplossen ik de oude onderdelen teruggeplaatst wilde hebben(omdat de vervangingen niets hadden opgelost) en dat awb het dan inderdaad maar moest beoordelen. Men heeft toen de oude printplaats teruggeplaatst het gasblok was men "vergeten" en awb zou diezelfde iddag nog komen dus voor het gasblok zouden ze de maandag erna komen. De monteur van awb constateerde dat een andere printplaat van het display vervangen moest worden, hij verving de hoofdprintplaat ook omdat het en nieuwer type was dat anders niet god overweg zou kunnen met de printplaat van het display. Maar hij vertelde me wel dat er absoluut geen zware plek op de printplaat zat. Hij vond de situatie zo vervelend dat awb hun reparatie volledig onder coulance hebben uitgevoerd omat tegro mij onjuiste informatie had gegeven en zeer ondeskundig te werk waren gegaan. Uiteindelijk kwam tegro mandag het gasblok omwisselen, maar het oude gasblok gaff geen ontsteking(niet de originele fout) dus waarschijnlij weer door onjuist aansluiten van tegro. dus werd het niewue gaslbok weer teruggeplaatst en hebben ze de factuur an 500 euro gehandhaafd, ondanks dat die vol voorrijkosen stond met reparatiepogingen die tot niets hebben geleid. Verder heeft de monteur mijn blindheid dus misbruikt om een printplaat te kunne vervangen, en heb ik de oude printplaat nar mijn verhuurder meoen sturen omat die weleens wilde zien wat er mee was, omdat de monteur door de telefoon net had gedaan alsof wij echt belachelijke dingen met de ketel hadden uitgehaald. Ook hij constateerde dus geen zwarte plekken. Tegro is naar mijn menig een zeer ondeskundig bedrijf, die ook nog weleens dingen zeggen die niet kloppen. Als het oude gasblok lekte, de vervanger ook, en een splinternieuwe ook, dan vraag ik me af of dat wel kan. mogelijk is een ander onderdeel kapot of is de monteur van tegro niet in staat om een gasblok goed te monteren. Ik zou in de toekomst zeker niet meer met deze mensen in zee gaan, en voor nu eisen dat de reparatie goed wordt uitgevoerd waarbij u bereid bent 1 maal voorrijkosten te betalen en een schappelijk uurloon. Dit bedrijf is het eerste wat ik ben tegengekomen warbij ik doelbewust ben misleid op grond van mijn blindheid.
Wat een gedoe, en ik heb nieteens uw verhaal gelezen, veel te lang.
@diewilik U hoeft het niet te lezen, het is voor de TS bedoeld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer