ri
door rimpelsaurus Jan 19, 2009 om 03:03
Vrije tijd & tuin

Abonnement borduurblad

In juli 2008 heb ik een abonnement genomen op een Engels borduurblad, Crossstitcher. Het eerste nummer arriveerde keurig op tijd, maar sindsdien is het hommeles. Het tweede nummer kwam nog wel, maar pas nadat ik geklaagd had en daarna is er helemaal niets meer aangekomen. Ze zeggen wel iedere keer dat ze een vervangend exemplaar sturen, maar niets komt aan. Van een tijdschriftenhandelaar hoorde ik dat er meer klachten waren. Zijn er hier mensen die ook deze slechte ervaring hebben? Ik heb eerder buitenlandse abonnementen gehad en dit is echt de eerste keer dat het zo slecht gaat.

791 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

u staat maar één ding te doen en dat is een brief zenden met de melding dat u, indien u nu niet snel de vervangende nummers ontvangt, u uw abonnement als beëindigd zult beschouwen. Stel een termijn van twee weken en zie:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html schade bij niet nakomen

 en uioteraard: niet betalen!

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb ook zeer slechte ervaring met het ontvangen van buitenlandse krantjes, met name uit Engeland en Duitsland. Mij werd verteld dat het aan de postbezorging ligt. Ik heb diverse malen aangemaand, maar niets heeft geholpen...uiteindelijk heb ik maar alles opgezegd. Helaas.

Groetjes G. en g.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag rimpelsaurus,

Vraagje: met WIE is dat abonnement afgesloten?

Groeten, Read.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

het abonnement loopt bij Future Publishing in Engeland.

Ik had al bij een Engelse consumentensite geïinformeerd over de manier om het contract te beëndigen, dus het gaat er me niet om hoe ik eraf kom. Ik wil er ook eigenlijk helemaal niet af want het blad is veel te leuk.

Omdat een tijdschriftenhandelaar me laatst vertelde dat er heel vaak problemen zijn terwijl Future Publishing zegt dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt was ik benieuwd of ik via dit forum 'lotgenoten' kon vinden.