rb
door rboksebeld May 8, 2015 om 15:35
Geldzaken & recht

Adionlineschoen.nl

Ik heb schoenen besteld via adiolineschoen.nl hieropstaat dat het bedrijf in alkmaar gevestigd is en dat binnen 1 a 2 werkdagen de schoenen binnen zouden komen, oo internet zijn een revieuws te vinden over deze website

Na bestellen is er geen contact meer mogelijk, ik heb mijn bank gebeld en wat blijkt? De rekening is in chinese yangs betaald dus het bedrijf zit niet in alkmaar

Het bedrijf waar over gesproken word UNKNOWN sneakers in alkmaar weet ook niks over deze website

Net gebeld door dhl dat het pakketje bezorgd word na het betalen van 37 euro invoer rechten, op twitter staat nu het zelfde verhaal als wat ik nu typ bij een andere man

Zijn er meer klachten over deze website bekend en waar ik ik het beste mijn klacht neerleggen zodat niet andere mensen dezelfde fout maken

3865 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 8, 2015 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo rboksebeld,

Tja, weer zo'n Chinese website waar je dus - ALS je al iets ontvang - ook nog eens invoerrechten moet betalen.
De link naar bedoelde site: klik hier.
Zet je tip om NIET bij deze webwinkel te kopen bv bij TIPS.
Kijk zelf eens hier (voor een volgende keer).
Hopelijk heb je nu toch een paar schoenen die je bevallen. ;-)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - May 8, 2015 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

In het vervolg maar even goed checken / googelen, voordat je een bestelling gaat plaatsen.

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rboksebeld,

Ik heb eergisteren ook schoenen besteld via deze site, en zet er ook mijn vraagtekens achter.
Maar ik heb wel een mail gekregen waarin duidelijk staat dat ik de schoenen heb besteld,
En een dag later dat ik ze heb betaald, en daar stond toen ook in dat de schoenen binnen 5-14 werkdagen geleverd zijn, dat kan best, want de schoenen komen uit Duitsland, en dan zou het niet kunnen dat de schoenen binnen 1-2 werkdagen geleverd zijn, ik denk misschien dat ze bedoelen dat ze binnen 1-2 werkdagen worden opgestuurd naar Nederland, voor mij is het ook afwachten of ik ze krijg en ik hoop dat er mensen zijn die er goede ervaringen mee hebben.

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ohja, en er staat op de site : adionlineschoen.nl is de officiële onlin shop van de exclusieve sneakershop in Alkmaar.
bedoelen ze daarmee niet dat de nederlandse versie van de Online shop in Alkmaar word beheerd

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt allen voor de reactie, ik ben inmiddels gebeld door dhl dat mijn pakketje binnen is, of ik even 37 euro invoerrechten wil betalen voor mep adidas schoenen

Op internet is erniks over deze site te vinden heb ze nu bij sooco besteld had ze volgende dag netjes binnen echt super

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

@keespeter,

Je ook niet eerst georientieerd dus.
....., want de schoenen komen uit Duitsland,.....
Waaruit maak je dat op?
Adidas wordt prima nagemaakt in China.

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het deze klik hier shop is, lees dan eens de Google vertaling.

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iets lager op de pagina veel gestelde vragen staat dit:
Ook kun je producten in onze winkel unknown ruilen. Maar deze winkel unknown alkmaar weet niks over deze website te weten

ve
door verwijderd - May 10, 2015 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

De webstek is pas actief sinds 15-3-2015 en is regegistreerd in de Verenigde Emiraten
Dit vind ik een veeg teken.

Administratieve contactpersoon sylvester.heard@gmx.com

Misschien kunt u hier terecht.

ve
door verwijderd - May 13, 2015 om 08:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus je bent opgelicht?

ve
door verwijderd - May 13, 2015 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

keespeter schreef op woensdag 13 mei 2015, 08:26: Dus je bent opgelicht?

Hoezo? Als TS de bestelde schoenen krijgt is er toch geen sprake van oplichting?

ve
door verwijderd - May 13, 2015 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zijn overigens wel lekker goedkoop... Als het dan ook nog eens echte Adidas schoenen zijn en geen namaak dan zal het helemaal mooi zijn.

ve
door verwijderd - May 13, 2015 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de schoenen niet geaccepteerd, het totaal komt hoger uit dan de schoenen in de winkel kosten,dit komt door de ongeveer 40 euro invoer rechten uit china( dit is nergens vermeld want de schoenen zouden uit nederland of duitsland komen. Ik heb inmiddels meedere mensen gesproken en ze hebben geen van allen de schoenen gekregen die ze besteld hadden ik vermoed dat dit de werkwijze is:

-De schoenen worden besteld op de website
- de verkeerde schoenen ( verkeerde maat of andere kleur) en vaak namaak worden verstuurd
- klant accepteerd de invoer rechten niet
- schoenen worden terug gestuurd
- de webshop heeft nu zijn geld + schoenen terug

nergens is er een posotieve feedback van adionlineschoen te vinden

ve
door verwijderd - May 15, 2015 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb dus ook reeds een bestelling geplaatst via deze site.
Ik had ook eerst gezocht op reviews maar ik kon die niet vinden, maar nu kwam ik dus deze topic tegen.
Verder kreeg ik een mailtje waarin staat: Your Payment is failed due to certain reason.
Dus ik mail terug omdat we wel onze creditcard gegevens hebben ingevuld.
Krijg ik als antwoord: " we not have got payment: daaruit blijkt wel weer hoe onprofessioneel deze site is.
Nu ben ik alleen bang dat er wel geld afgeschreven is, kan je daarmee naar de bank gaan?
Hebben mensen hier ervaring mee?

ve
door verwijderd - May 16, 2015 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

hockeymeisje schreef op vrijdag 15 mei 2015, 12:14: Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb dus ook reeds een bestelling geplaatst via deze site.
Ik had ook eerst gezocht op reviews maar ik kon die niet vinden, maar nu kwam ik dus deze topic tegen.
Verder kreeg ik een mailtje waarin staat: Your Payment is failed due to certain reason.
Dus ik mail terug omdat we wel onze creditcard gegevens hebben ingevuld.
Krijg ik als antwoord: " we not have got payment: daaruit blijkt wel weer hoe onprofessioneel deze site is.
Nu ben ik alleen bang dat er wel geld afgeschreven is, kan je daarmee naar de bank gaan?
Hebben mensen hier ervaring mee?

Beste hockeymeisje,

neem contact op met uw credit card maatschappij (of de betreffende bank) en leg uit wat er gebeurd is.
Met het bericht dat u heeft 'we not have got payment' ga ik er vanuit dat de credit card maatschappij het ook wel snapt (er behoort niets afgeschreven te zijn).
Uiteraard uw overzichten van de credit card maatschappij in de gaten houden maar dat is sowieso verstandig om altijd te doen.

ve
door verwijderd - May 30, 2015 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook schoenen besteld bij adionlineschoen.nl. Dacht ook te lezen via site dat ze uit Duitsland kwamen, maar er werd inderdaad via China geld afgeschreven, paar euro meer trouwens. Na ruim 2 weken had ik de Adidas schoenen binnen via DHL, hoefde geen extra kosten te betalen. Anders had ik ze denk ik niet aangenomen. Maar ze zijn in verkeerde kleur, en denk dat ze nep zijn, wel goed nagemaakt. Ik wil ze nu dus graag terugsturen, maar krijg geen retourticket. Hier over gemaild, maar natuurlijk geen antwoord. Staat adres op de pakket uit China van Guangzhou shoe company limited. Via DHL terugsturen kost 32 euro. Ik wil dus echt graag een retourticket zodat het kosteloos terug kan. En denk dat ik sowieso de betaling ga betwisten via ics creditcard omdat ik ben opgelicht met nep Adidas schoenen. Je kunt dus beter niets bestellen, of als je dit te laat leest het pakket niet aannemen.

ve
door verwijderd - May 30, 2015 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Alice,

als ik u was zou ik niets terug sturen. De kans is groot dat u en het geld en de schoenen kwijt bent. Ik zou het meer als leergeld zien en proberen die schoenen via bijv. Marktplaats en/of Speurders zien te verkopen. Zet er dan wel bij dat het 'neppers' zijn.

Succes.....

ve
door verwijderd - Jul 26, 2015 om 21:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

4 paar sneakers besteld bij Adionlineschoen. Leek een Nederlandse site, bleek achteraf Chinees.
Goedkoop bleek hierdoor duurkoop; Inklaringskosten (BTW en invoerkosten) per paar schoenen rond de 25 euro, waarmee de schoenen op een 'normaal' Ned prijsniveau kwamen. Het heeft ongeveer een maand geduurd voor we de schoenen hier waren. Dit was allemaal nog niet zo erg geweest als we hadden gekregen wat we hadden besteld. Helaas, slechts één paar was overeenkomstig bestelling, de andere 3 leken er niet op!!
Terugsturen? Denk het niet; dan zie ik er ws nooit iets van weer. Hoop de schoenen nog te kunnen slijten op Marktplaats.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2015 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.adidas.nl/Officiële_Shop

Ik vroeg me meteen al af, waarom Adidas een online winkel heeft met de naam adiolineschoen.nl