an
door anjien51 Feb 13, 2015 om 19:52
Huishouden & energie

Afzuig kap

hebben afzuigkap gekocht bij brugman keukens.

zou vandaag geplaatst worden maar hij past niet
ben ik verplicht om afzuigkap te houden of heb hem betaald
maar ze willen hem niet terug nemen alternatief stuk duurder.

614 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 13, 2015 om 20:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo anjien,

En wie z´n schuld is het dat/ie niet past?
Zelf verkeerd gemeten? Dan valt Brugman niets te verwijten.
Mag je nog blij zijn dat ze willen ruilen.

an
door anjien51 - Feb 13, 2015 om 20:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee hellaas heb ik niks opgemeten.

zit een brugman keuken in uit 1998.
had aale maten nog in computer staan.
mij valt niks te verwijten .

deze zou moeten passen zeiden ze.

mahadma
door mahadma - Feb 13, 2015 om 21:07
11541 Antwoorden / 51 Vragen

zit een brugman keuken in uit 1998.
had aale maten nog in computer staan.
mij valt niks te verwijten .

deze zou moeten passen zeiden ze.

Lijkt mij duidelijk, rekening leverancier.

tenormin
door tenormin - Feb 13, 2015 om 22:45
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 13 feb 2015, 20:29]Hallo anjien,

En wie z´n schuld is het dat/ie niet past?
Zelf verkeerd gemeten? Dan valt Brugman niets te verwijten.
Mag je nog blij zijn dat ze willen ruilen.

Weet dat ik nooit goed lees maar ruilen? Lees ik nergens. Voor mij ook: niet voor de TS extra kosten maar leverancier. O.T. Heb pas eenzelfde soort situatie gehad: standaard maat kookapparaat: paste niet. De leverancier had een centimeter over het hoofd gezien (wel aangegeven); daarna echte standaard maat 'gekregen'. Als u alles goed heeft doorgegeven is Brugman verantwoordelijk.

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2015 om 10:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

.....Weet dat ik nooit goed lees maar ruilen? Lees ik nergens......
TS schrijft: ...maar ze willen hem niet terug nemen alternatief stuk duurder....
Daaruit lees ik dat ze de aangeschafte niet zomaar willen terugnemen, maar dat Ts voor een passende moet bijbetalen.

@anjien51,

.....deze zou moeten passen zeiden ze.....
En die past dus niet.
Terwijl ze dus uitgegaan zijn van de door jou opgegeven maten!
Vraag eens of Brugman zelf wil komen meten.

gerbera
door gerbera - Feb 15, 2015 om 12:13
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Uw vraag is niet compleet. Wat moet volgens u de maat zijn. Standaard maten beginnen vanaf 60 cm en dan telkens 10 cm oplopend tot 1.20 mtr. Dus is de vraag is 60 cm te klein of te groot. Moet deze onder een kastje geplaatst worden of vrij boven het fornuis ? Pas dan is duidelijk wat er niet goed is. Brugman kan de maten wel in de computer hebben maar als de kastjes niet op de juiste wijze geplaatst zijn kan hier het verschil in zitten.